W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

II Zastępca Prezydenta Miasta

RSS

Robert Cichowicz - pokój 119ARobert Cichowicz - II Zastępca Prezydenta Miasta

  telefon: 32 4785 310,
  e-mail: wp2@um.jastrzebie.pl


Usytuowanie
:

II Zastępca Prezydenta Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój
119 A   

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 


Robert Cichowicz ukończył studia o specjalności finanse i inwestycje oraz w zakresie międzynarodowych stosunków ekonomicznych i problemów globalnych na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, jak również studia podyplomowe o specjalizacji menedżer ds. klientów kluczowych. Jest także specjalistą ds. Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa oraz certyfikowanym doradcą finansowym. Karierę zawodową rozpoczął w Przedsiębiorstwie Budowy Szybów, następnie pracował w bankowości, w tym korporacyjnej i inwestycyjnej. Robert Cichowicz jest jastrzębianinem, wychowuje z żoną dwójkę dzieci. Od lat zaangażowany był w prace zarządu osiedla.


Zakres działań i kompetencji  II Zastępcy Prezydenta Miasta:

Do zakresu działania i kompetencji II Zastępcy Prezydenta należy:
1) Nadzorowanie prac w zakresie gospodarki komunalnej, usług komunalnych;
2) Nadzorowanie prac w zakresie komunikacji i transportu drogowego;
3) Nadzorowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania systemu pomocy społecznej w mieście
oraz prowadzenie polityki prorodzinnej i polityki senioralnej;
4) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych
w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „Za życiem”, zasiłków dla opiekunów, dodatku osłonowego, dodatku węglowego oraz dodatku dla gospodarstw domowych;
5) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia „Dobry start w zakresie wniosków złożonych do 30.06.2021r;
6) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia wychowawczego w zakresie wniosków złożonych do 31.12.2021 r.;
7) Nadzorowanie prowadzonych postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;
8) Nadzorowanie prowadzonych postępowań w sprawach o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
z zakresu programu „Czyste powietrze”;
9) Nadzorowanie spraw w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania w Mieście żłobka oraz jednostek opiekuńczo-wychowawczych;
10) Nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem działań w zakresie promocji i ochrony zdrowia, a także inicjowanie zadań przeciwdziałających patologii społecznej i uzależnieniom;
11) Nadzorowanie prac w zakresie realizacji polityki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
12) Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami Urzędu:
a) Gospodarki Komunalnej,
b) Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
c) Polityki Społecznej i Mieszkaniowej,
d) Spraw Obywatelskich i Komunikacji,
e) Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych;
13) Sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Miasta:
a) Miejskim Zarządem Nieruchomości,
b) Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
c) Domem Pomocy Społecznej,
d) Publicznym Żłobkiem Nr 1,
e) Placówkami Opiekuńczo-Wychowawczymi Nr 1, Nr 2 i Nr 3,
f) Jastrzębskim Zakładem Komunalnym;
14) Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta."

Wytworzył: Rafał Stelmaczonek
Data wytworzenia: 15.10.2014
Opublikował w BIP: Monika Dudacy
Data opublikowania: 15.10.2014 17:43
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Abrahamczyk
Data ostatniej aktualizacji: 12.01.2023 07:07
Liczba wyświetleń: 6302
Drukuj Zapisz do PDF