II Zastępca Prezydenta Miasta
RSSe-mail: wp2@um.jastrzebie.pl
Usytuowanie:
II Zastępca Prezydenta Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój
119 A
Adres Urzędu:
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Robert Cichowicz ukończył studia o specjalności finanse i inwestycje oraz w zakresie międzynarodowych stosunków ekonomicznych i problemów globalnych na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, jak również studia podyplomowe o specjalizacji menedżer ds. klientów kluczowych. Jest także specjalistą ds. Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa oraz certyfikowanym doradcą finansowym. Karierę zawodową rozpoczął w Przedsiębiorstwie Budowy Szybów, następnie pracował w bankowości, w tym korporacyjnej i inwestycyjnej. Robert Cichowicz jest jastrzębianinem, wychowuje z żoną dwójkę dzieci. Od lat zaangażowany był w prace zarządu osiedla.
Zakres działań i kompetencji II Zastępcy Prezydenta Miasta:
Do zakresu działania i kompetencji II Zastępcy Prezydenta należy:
1) Nadzorowanie prac w zakresie gospodarki komunalnej, usług komunalnych;
2) Nadzorowanie prac w zakresie komunikacji i transportu drogowego;
3) Nadzorowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania systemu pomocy społecznej w mieście
oraz prowadzenie polityki prorodzinnej i polityki senioralnej;
4) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych
w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „Za życiem”, zasiłków dla opiekunów, dodatku osłonowego, dodatku węglowego oraz dodatku dla gospodarstw domowych;
5) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia „Dobry start w zakresie wniosków złożonych do 30.06.2021r;
6) Nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia wychowawczego w zakresie wniosków złożonych do 31.12.2021 r.;
7) Nadzorowanie prowadzonych postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;
8) Nadzorowanie prowadzonych postępowań w sprawach o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego
z zakresu programu „Czyste powietrze”;
9) Nadzorowanie spraw w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania w Mieście żłobka oraz jednostek opiekuńczo-wychowawczych;
10) Nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem działań w zakresie promocji i ochrony zdrowia, a także inicjowanie zadań przeciwdziałających patologii społecznej i uzależnieniom;
11) Nadzorowanie prac w zakresie realizacji polityki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi;
12) Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami Urzędu:
a) Gospodarki Komunalnej,
b) Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
c) Polityki Społecznej i Mieszkaniowej,
d) Spraw Obywatelskich i Komunikacji,
e) Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych;
13) Sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Miasta:
a) Miejskim Zarządem Nieruchomości,
b) Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
c) Domem Pomocy Społecznej,
d) Publicznym Żłobkiem Nr 1,
e) Placówkami Opiekuńczo-Wychowawczymi Nr 1, Nr 2 i Nr 3,
f) Jastrzębskim Zakładem Komunalnym;
14) Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta."
Wytworzył: | Rafał Stelmaczonek |
---|---|
Data wytworzenia: | 15.10.2014 |
Opublikował w BIP: | Monika Dudacy |
Data opublikowania: | 15.10.2014 17:43 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.01.2023 07:07 |
Liczba wyświetleń: | 6302 |