W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

II Zastępca prezydenta

Robert Cichowicz - pokój 119ARobert Cichowicz - II Zastępca Prezydenta Miasta

  telefon: 32 4785 310,
  e-mail: wp2@um.jastrzebie.pl


Usytuowanie
:

II Zastępca Prezydenta Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój
119 A   

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 


Robert Cichowicz ukończył studia o specjalności finanse i inwestycje oraz w zakresie międzynarodowych stosunków ekonomicznych i problemów globalnych na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, jak również studia podyplomowe o specjalizacji menedżer ds. klientów kluczowych. Jest także specjalistą ds. Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa oraz certyfikowanym doradcą finansowym. Karierę zawodową rozpoczął w Przedsiębiorstwie Budowy Szybów, następnie pracował w bankowości, w tym korporacyjnej i inwestycyjnej. Robert Cichowicz jest jastrzębianinem, wychowuje z żoną dwójkę dzieci. Od lat zaangażowany był w prace zarządu osiedla.


Zakres działań i kompetencji  II Zastępcy Prezydenta Miasta:
  1. nadzorowanie prac w zakresie gospodarki komunalnej, usług komunalnych,
  2. nadzorowanie prac w zakresie komunikacji i transportu drogowego,
  3. nadzorowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania systemu pomocy społecznej w mieście oraz prowadzenie polityki prorodzinnej,
  4. nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „Za życiem”, zasiłków dla opiekunów, dodatku elektrycznego, refundacji podatku VAT w gospodarstwach domowych oraz dodatków osłonowych;
  5. nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia wychowawczego w zakresie wniosków złożonych do 31.12.2021 r,
  6. nadzorowanie prowadzonych postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
  7. nadzorowanie prowadzonych postępowań w sprawach o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego z zakresu programu „Czyste powietrze”,
  8. nadzorowanie spraw w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania w Mieście żłobka oraz jednostek opiekuńczo-wychowawczych,
  9. nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem działań w zakresie promocji i ochrony zdrowia, a także inicjowanie zadań przeciwdziałających patologii społecznej i uzależnieniom,
  10.  nadzorowanie spraw w zakresie działań na rzecz osób z niepełnosprawnością,
  11. nadzorowanie spraw związanych z działaniem Koordynatora ds. Dostępności w Urzędzie Miasta,
  12. nadzorowanie prac w zakresie realizacji polityki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
  13. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami Urzędu:
    a) Gospodarki Komunalnej,
    b) Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
    c) Polityki Społecznej i Mieszkaniowej,
    d) Spraw Obywatelskich i Komunikacji,
    e) Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych,
  14. sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Miasta:
    a) Miejskim Zarządem Nieruchomości,
    b) Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
    c) Domem Pomocy Społecznej,
    d) Publicznym Żłobkiem Nr 1,
    e) Placówkami Opiekuńczo-Wychowawczymi Nr 1, Nr 2 i Nr 3,
    f) Jastrzębskim Zakładem Komunalnym,
  15. wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta.

Wytworzył: Rafał Stelmaczonek
Data wytworzenia: 15.10.2014
Opublikował w BIP: Monika Dudacy
Data opublikowania: 15.10.2014 17:43
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 22.02.2024 13:33
Liczba wyświetleń: 6388
Drukuj Zapisz do PDF