W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

II Zastępca Prezydenta Miasta

Andrzej Koba - pokój 119A

  telefon: 32 4785 310,
  e-mail: wp2@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie:

II Zastępca Prezydenta Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój
119 A  

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 


Andrzej Koba – urodzony 11 września 1969 roku. Ukończył prawo na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Przez 10 lat pracował w bankowości, a następnie przez 20 lat pełnił funkcję dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu-Zdroju. Został również wybrany przewodniczącym Konwentu Dyrektorów Powiatowych Urzędów Pracy Województwa Śląskiego oraz członkiem zarządu Ogólnopolskiego Konwentu Dyrektorów Powiatowych Urzędów Pracy. Prywatnie mąż, ojciec i dziadek.


 

Zakres działań i kompetencji  II Zastępcy Prezydenta Miasta:

nadzorowanie prac w zakresie gospodarki komunalnej, usług komunalnych,
nadzorowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania systemu pomocy społecznej w mieście oraz prowadzenie polityki prorodzinnej,
nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,  świadczenia „Za życiem”, zasiłków dla opiekunów, dodatku elektrycznego, refundacji podatku VAT w gospodarstwach domowych oraz dodatków osłonowych;
nadzorowanie spraw związanych z prowadzeniem wszelkich postępowań administracyjnych w sprawach świadczenia wychowawczego w zakresie wniosków złożonych do 31.12.2021 r.,
nadzorowanie prowadzonych postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
nadzorowanie prowadzonych postępowań w sprawach o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego z zakresu programu „Czyste powietrze”,
nadzorowanie spraw w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania w Mieście żłobka oraz jednostek opiekuńczo-wychowawczych,
nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem działań w zakresie promocji i ochrony zdrowia,  a także inicjowanie zadań przeciwdziałających patologii społecznej i uzależnieniom,
nadzorowanie spraw w zakresie działań na rzecz osób z niepełnosprawnością,
nadzorowanie spraw związanych z działaniem Koordynatora ds. Dostępności w Urzędzie Miasta,
nadzorowanie prac w zakresie realizacji polityki mieszkaniowej oraz gospodarki lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
nadzorowanie prac w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania w mieście szkół, przedszkoli i innych placówek oświatowych,
nadzorowanie prac w zakresie środków pomocowych,
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami Urzędu:
a) Gospodarki Komunalnej,
b) Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
c) Polityki Społecznej i Mieszkaniowej,
d) Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych,
e) Edukacji,
f) Funduszy Pomocowych,
sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Miasta:
a) Miejskim Zarządem Nieruchomości,
b) Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
c) Domem Pomocy Społecznej,
d) Publicznym Żłobkiem Nr 1,
e) Placówkami Opiekuńczo-Wychowawczymi Nr 1, Nr 2 i Nr 3,
f) Placówkami oświatowymi oraz wychowawczymi,
g) Miejskim Zespołem Obsługi Szkół i Przedszkoli,
h) Powiatowym Urzędem Pracy,
wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta

Wytworzył: Katarzyna Abrahamczyk
Data wytworzenia: 14.05.2024
Opublikował w BIP: Monika Dudacy
Data opublikowania: 15.10.2014 17:43
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 03.06.2024 13:23
Liczba wyświetleń: 6637
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.