Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Józefa Piłsudskiego 60
tel. +48 32 4785 100 fax. +48 32 4717 070
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00
Karta informacyjna nr DS-9
Wydawanie zaświadczenia/postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia potwierdzającego pełnienie funkcji sołtysa
Data aktualizacji
27.06.2023r.
Podstawa prawna
art. 4 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 26 maja 2023r. o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa;
art. 217 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony Wniosek o wydanie zaświadczenia - stanowiący załącznik do karty.
2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów
Kancelaria Urzędu Miasta, pokój 020, budynek A
Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl)
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Dialogu Społecznego, Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, budynek A, pokój 210, tel. 32 47 85 347, 32 47 85 349
Opłaty
Opłata skarbowa - 17 zł
na rachunek bankowy Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój:
Bank Spółdzielczy Jastrzębie 96 8470 0001 2001 0017 6125 0002
Termin i sposób załatwienia
1. Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia kompletnego wniosku.
2. Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
a) Drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową ePUAP,
b) Poprzez pocztę tradycyjną,
c) Osobiście w siedzibie urzędu.
3. O formie odbioru decyduje Wnioskodawca w formularzu wniosku.
Tryb odwoławczy
art. 219. KPA [Odmowa wydania zaświadczenia]
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Uwagi
Formularz wniosku dostępny jest w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60 – Wydział Dialogu Społecznego budynek A, II piętro, pokój 210.