Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
RSSSprawa: | Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej |
---|---|
Kategoria: | niepełnosprawni |
Jednostka: | Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej |
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48 32 47 85 100 fax. +48 32 47 17 700
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00
Karta informacyjna nr PSM-22
Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Data aktualizacji
9-10-2024
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Wymagane dokumenty
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy,
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Miejsce złożenia dokumentów
Dokumenty należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
a) złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta al. J. Piłsudskiego 60; 44-335 Jastrzębie-Zdrój budynek A, pokój 020
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta
c) przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP (wzór pisma ogólnego) lub e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, pokój 216, II piętro, budynek A;
tel. 32 47 85 371, fax 32 47 85 391
Opłaty
Nie pobiera się
Termin i sposób załatwienia
Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej określonej we wniosku następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu 14 dni.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwie w w/w terminie, niezwłocznie zawiadamia się wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe lub znacznie utrudnione, ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny proponuje dostęp alternatywny.
Tryb odwoławczy
W przypadku, gdy podmiot publiczny nie zapewni wnioskowanej dostępności w sposób i w terminie wyżej wskazanym, wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, terminie 30 dni liczonych od dnia upływu terminów, o których mowa powyżej.
Odpowiedzialny za treść: | Joanna Cisek |
---|---|
Data wytworzenia: | 18.09.2023 |
Opublikował w BIP: | Renata Jankowska |
Data opublikowania: | 21.09.2023 08:15 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data ostatniej aktualizacji: | 11.10.2024 07:57 |
Liczba wyświetleń: | 173 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.