W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej

RSS
Sprawa: Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Kategoria: niepełnosprawni
Jednostka: Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój    
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48 32 47 85 100  fax. +48 32 47 17 700

Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od  7:30 do 17:00
piątek  od 7:30 do 14:00

Karta informacyjna nr PSM-22
Koordynowanie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej

Data aktualizacji 
18-09-2023 

Podstawa prawna     
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 

Wymagane dokumenty     
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

Miejsce złożenia dokumentów
Dokumenty należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:

  1. złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta al. J. Piłsudskiego 60; 44-335 Jastrzębie-Zdrój budynek A, pokój 020
  2. przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta
  3. przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP (wzór pisma ogólnego).


Jednostka odpowiedzialna     
Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, pokój 216, II piętro, budynek A; 
tel. 32 47 85 371, fax 32 47 85 391

Opłaty     
Nie pobiera się

Termin i sposób załatwienia 
Zapewnienie dostępności określonej we wniosku o zapewnienie dostępności następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwie w w/w terminie, niezwłocznie zawiadamia się wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności określonej we wniosku jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, ze względów technicznych lub prawnych, niezwłocznie zawiadamia się wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności i zapewnia się dostęp alternatywny.

Tryb odwoławczy      
Skarga na brak dostępności wniesiona do Prezesa Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Joanna Cisek
Wytworzył: Grażyna Staszków
Data wytworzenia: 18.09.2023
Opublikował w BIP: Renata Jankowska
Data opublikowania: 21.09.2023 08:15
Liczba pobrań: 28
Odpowiedzialny za treść: Joanna Cisek
Data wytworzenia: 18.09.2023
Opublikował w BIP: Renata Jankowska
Data opublikowania: 21.09.2023 08:15
Ostatnio zaktualizował: Renata Jankowska
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2023 08:21
Liczba wyświetleń: 75
Drukuj Zapisz do PDF
wersje