W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zmiany we wpisie do ewidencji szkoły lub placówki niepublicznej prowadzonej przez osobę prawną lub fizyczną

RSS

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie- Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48  32 4785 100 fax. +48  32 4785 140

Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek  od 7:30 do 17:00
 piątek od 7:30 do 14:00

Karta informacyjna nr ED-15

Zmiany we wpisie do ewidencji szkoły lub placówki niepublicznej prowadzonej przez osobę prawną lub fizyczną

Data aktualizacji 
22.03.2023 r.

Podstawa prawna
Art. 168 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe zwana dalej ustawą.

Wymagane dokumenty
Wniosek o zmianę do ewidencji szkół i placówek niepublicznych 

Dokumenty potwierdzające zmiany w danych zawartych w zgłoszeniu, powstałe po wpisie do ewidencji. 

Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis). 

Miejsce złożenia dokumentów
Kancelaria ogólna; pokój 020A

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Edukacji, pokój 421 A, tel.  32 4785 251; fax. 32 4785 140
 
Termin i sposób załatwienia
W terminie do 30 dni od złożenia kompletnego zgłoszenia wydawane jest odpowiednio: 

W przypadku, gdy zgłoszenie dotyczyło tylko wpisu do ewidencji:
Zaświadczenie o zmianach we wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych bądź Decyzja o odmowie dokonania zmian we wpisie do ewidencji. 

Dokument może być odebrany przez Zgłaszającego: 

Poprzez pocztę tradycyjną.

Osobiście w siedzibie urzędu. O formie odbioru decyduje Zgłaszający w formularzu zgłoszenia.
Odmowa dokonania zmian we wpisie do ewidencji może nastąpić jeżeli:
- zgłoszenie zmiany jest niewłaściwie udokumentowane i mimo wezwania nie zostało uzupełnione w wyznaczonym terminie,
- zmiany w treści zapisów w statucie szkoły są sprzeczne z obowiązującym prawem i mimo wezwania nie zostały zmienione

Tryb odwoławczy
Śląski Kurator Oświaty w Katowicach. 
 
Uwagi
Nie dotyczy

Załączniki:

Klauzula informacyjna
pdf, 357 kB
Wytworzył: Lucyna Jaroszewska-Bajorek
Data wytworzenia: 22.03.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 28.03.2023 14:26
Liczba pobrań: 29
Odpowiedzialny za treść: Stanisław Faber
Data wytworzenia: 31.01.2022
Opublikował w BIP: Żaneta Ficek
Data opublikowania: 29.11.2019 12:53
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Abrahamczyk
Data ostatniej aktualizacji: 28.03.2023 14:27
Liczba wyświetleń: 335
Drukuj Zapisz do PDF
wersje