W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zmiany wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i stacji kontroli pojazdów

RSS
Sprawa: Zmiany wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i stacji kontroli pojazdów
Kategoria: diagnostyka i szkolenia kierowców
Jednostka: Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój 
44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Józefa Piłsudskiego 60
tel. +48 32 4785 100 fax. +48 32 4717 070
Godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00

Data aktualizacji:
18-11-2021

Karta informacyjna nr Ob-12-4

Zmiany wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców i stacji kontroli pojazdów

Podstawa prawna
Art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami

Wymagane dokumenty
Wniosek o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej (przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów), który powinien zawierać:

  • firmę przedsiębiorcy oraz oznaczenie jego adresu i siedziby albo miejsca zamieszkania;
  • numer w rejestrze przedsiębiorców albo ewidencji działalności gospodarczej oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP);
  • numer identyfikacji statystycznej (REGON);
  • opis dokonanych zmian;
  • oświadczenie o treści zawartej w art. 28 ust. 5 ustawy o kierujących pojazdami – dotyczy OSK;
  • oświadczenie o treści zawartej w art. 83a ust. 4 ustawy – Prawo o ruchu drogowym – dotyczy SKP.
    Do wglądu:
    dokument tożsamości wnioskodawcy
    Załączniki:
    dokument potwierdzający zmianę danych zawartych we wpisie.

    Jednostka odpowiedzialna
    Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
    Referat Działalności Gospodarczej i Transportu, pokój 017A i 018A
    tel. 32 4785 152 i 32 4785 153
    e-mail: ob@um.jastrzebie.pl

    Miejsce składania dokumentów
    Dokumenty można złożyć osobiście w kancelarii Urzędu Miasta, pokój 020A lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
    Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
    al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój

    Opłaty
    Opłata za rozszerzenie zakresu wpisu: 500 zł – dotyczy OSK.
    Opłatę należy wpłacić na konto urzędu przelewem, przekazem pocztowym lub bezpośrednio w kasie urzędu.
    Numer konta bankowego Urzędu Miasta:
    Bank Spółdzielczy Jastrzębie-Zdrój
    96 84700001 2001 0017 6125 0002
    Kasa czynna w godzinach:
    poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30
    czwartek 7:30-17:00 
    piątek 7:30-14:00 
    Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.

    Termin i sposób załatwienia
    Wydział dokonuje wpisu w ciągu 7 dni od daty złożenia podania.

    Tryb odwoławczy
    Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji odmownej.

    Uwagi
    Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych.

    Obowiązek informacyjny:
    1. Informacje dotyczące administratora danych
    Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60
    - e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl 
    - telefonicznie: 32 47 85 100
    2. Inspektor ochrony danych - IOD
    W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób:
    - listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60
    - e-mailem: iod@um.jastrzebie.pl
    3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
    Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu rozpatrzenia wniosku o zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów, a także w celach archiwizacyjnych. Podstawę prawną przetwarzania stanowi Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami i Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym.
    4. Odbiorcy danych osobowych
    Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
    5. Okres przechowywania danych
    Będziemy przetwarzać Państwa dane przez 10 lat od stycznia roku następującego po zakończeniu sprawy, następnie Archiwum Państwowe wykona ekspertyzę i zdecyduje czy dane będą przechowywane wieczyście w archiwum, czy zostaną usunięte.
    6. Przysługujące Państwu uprawnienia
    Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii
    - do sprostowania (poprawiania) swoich danych
    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa
    - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
    7. Obowiązek podania danych
    Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli nie podadzą Państwo danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć wniosku i wydać uprawnienia.
    8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Wniosek
docx, 30 kB
Odpowiedzialny za treść: Piotr Kohut
Data wytworzenia: 08.12.2021
Opublikował w BIP: Ksenia Marzańska
Data opublikowania: 08.12.2021 19:21
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 63
Odpowiedzialny za treść: Piotr Kohut
Data wytworzenia: 26.11.2019
Opublikował w BIP: Żaneta Ficek
Data opublikowania: 26.11.2019 14:42
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 16.02.2023 14:28
Liczba wyświetleń: 293
Drukuj Zapisz do PDF