W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Numeracja porządkowa budynków

RSS
Sprawa: Numeracja porządkowa budynków
Kategoria: geodezja i kartografia
Jednostka: Wydział Geodezji i Kartografii

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Józefa Piłsudskiego 60
tel. +48 32 4785 100, fax. +48 32 4717 070

Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00

Data aktualizacji
30-06-2022

Karta informacyjna nr G-10
Numeracja porządkowa budynków
 
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów.

Wymagane dokumenty
1. Wypełniony formularz wniosku zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (załącznik nr 2 do karty). 

2. W przypadku gdy wniosek o nadanie numeru porządkowego dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.

2. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis).

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Geodezji i Kartografii
Budynek B, III piętro, pokój 361B,
tel. 32 4785 280

Opłaty
1. Wniosek jest wolny od opłat.
2. Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa. Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
3. W przypadku złożenia pełnomocnictwa podlegającego opłacie skarbowej wnioskodawca zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, zwany dalej "dowodem zapłaty", albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Dowód zapłaty może mieć formę wydruku potwierdzającego dokonanie operacji bankowej.


Numer konta bankowego Urzędu Miasta:
Bank Spółdzielczy Jastrzębie-Zdrój
96 84700001 2001 0017 6125 0002

Kasa czynna w godzinach:
poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00

Termin i sposób załatwienia
1. Sprawa załatwiana jest niezwłocznie.
2. Wniosek można złożyć:
-   w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta,
-   przesyłając pocztą tradycyjną,
-   Elektroniczną Skrzynką Podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl) za pomocą pisma ogólnego do podmiotu.

3. Numer porządkowy nadaje się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi, w tym w szczególności budynków: biurowych, ogólnodostępnych wykorzystywanych na cele kultury i kultury fizycznej, o charakterze edukacyjnym, szpitali i opieki medycznej oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej, wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.

4. Zawiadomienie o nadaniu numeru może zostać doręczony:
-   za pośrednictwem operatora pocztowego na adres wskazany we wniosku,
-   drogą elektroniczną poprzez skrzynkę kontaktową ePUAP,
-   na adres e-mail wnioskodawcy podany we wniosku.

Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy nie występuje.

Przetwarzanie danych osobowych
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, wynikających z wniosku o ustalenie numeru porządkowego budynku, jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60. Może się Pani/Pan z nim kontaktować w następujący sposób:

·  listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. J. Piłsudskiego 60
·  e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl
·  telefonicznie: 32 47 85 100

2. Inspektor ochrony danych - IOD
W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób:

· listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. J. Piłsudskiego 60
· e-mailem: iod@um.jastrzebie.pl

3. Cel przetwarzania Pani/Pana danych oraz podstawy prawne
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu spełnienia obowiązku ustawowego polegającego na prowadzeniu ewidencji miejscowości, ulic i adresów w systemie teleinformatycznym EMUiA oraz w formie tradycyjnej, dokumentującej postępowanie w sprawie ustalenia numeru porządkowego budynku. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie przepisów Rozdziału 8a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne i rozporządzenia wykonawczego.

4. Odbiorcy danych osobowych
nie dotyczy

5. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane (przechowywane) wieczyście (kategoria archiwalna A).

6. Przysługujące Pani/Panu uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

7. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym (art. 47b ust. 6 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) i warunkuje realizację wniosku.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Jacek Kmita
Data wytworzenia: 30.06.2022
Opublikował w BIP: Anna Chmielowska
Data opublikowania: 30.06.2022 11:02
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 148
Odpowiedzialny za treść: Jacek Kmita
Data wytworzenia: 30.09.2021
Opublikował w BIP: Ksenia Marzańska
Data opublikowania: 24.08.2005 14:37
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 16.02.2023 13:52
Liczba wyświetleń: 1369
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.