W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Skarbnik Miasta

RSS

Dariusz Holesz - pokój 268BDariusz Holesz
  telefon: 32 4785 260,
  e-mail: skarb@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie:

Skarbnik Miasta urzęduje w budynku „B”, na II piętrze, pokój 268B

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 

 


 

Dariusz Holesz ur. 19.12.1971 roku. Żona Katarzyna, córka Natalia. Wykształcenie wyższe, mgr ekonomii. Ukończył Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach, na kierunku zarządzanie i marketing o specjalności międzynarodowe stosunki ekonomiczne, a wcześniej Policealne Studium Menedżerskie z tytułem technik ekonomista w zakresie controllingu i marketingu. Od 1996 roku pracował jako główny inspektor w Regionalnej Izbie Obrachunkowej, gdzie zajmował się nadzorem i kontrolą jednostek samorządu terytorialnego. Przed objęciem funkcji skarbnika kierował Wydziałem Księgowości Budżetowej Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.

 

Zakres działań i kompetencji Skarbnika Miasta:

  1. czuwanie nad prawidłową gospodarką finansową Miasta zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uchwałami Rady i zarządzeniami Prezydenta,
  2. czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej oraz przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,
  3. informowanie Prezydenta o zagrożeniach i nieprawidłowościach związanych z realizacją budżetu miasta,
  4. koordynowanie prac nad projektem budżetu,
  5. kontrola pod względem formalnym dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
  6. składanie kontrasygnaty na dokumentach, w których wyrażona jest czynność prawna mogąca spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
  7. nadzorowanie prac związanych z wymiarem, poborem i windykacją podatków i opłat lokalnych,
  8. nadzorowanie spraw związanych z przygotowywaniem projektów przepisów wewnętrznych Prezydenta dotyczących finansów, budżetu i rachunkowości,
  9. bieżące analizowanie realizacji budżetu miasta,
  10. opracowywanie zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu i ich analiz,
  11. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami Urzędu:
    • Podatków i Opłat,
    • Księgowości Budżetowej
    • Budżetu,
  12. wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta.

 

Wytworzył: Rafał Stelmaczonek
Data wytworzenia: 15.10.2014
Opublikował w BIP: Monika Dudacy
Data opublikowania: 15.10.2014 19:47
Ostatnio zaktualizował: Anna Chmielowska
Data ostatniej aktualizacji: 08.01.2018 10:30
Liczba wyświetleń: 3956
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.