W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym o przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem

RSS
Sprawa: Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym o przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem
Kategoria: rejestracja pojazdów
Jednostka: Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Józefa Piłsudskiego 60
tel. +48 32 4785 100, fax. +48 32 4717 070

Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30 /sala obsługi do godz. 15:00
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:00 do 14:00

Data aktualizacji
05-10-2022

Karta informacyjna nr Ob-10-7
Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym o przystosowaniu pojazdu do zasilania gazem

Podstawa prawna           
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym 

Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz wniosku (wypełnia właściciel)

Załączniki w oryginale:
· wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji gazowej i faktura lub rachunek za montaż
· dowód rejestracyjny. 

Do wglądu:
· dowód osobisty, a w przypadku osób prawnych - wypis z właściwego rejestru
· dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji Referat Rejestracji Pojazdów

Miejsce złożenia dokumentów
Sala Obsługi Interesantów, stanowiska nr: 10, 11, 12, 13 i 14 tel. 32 4785 100 wew. 365, 366, 367, 368 i 172

W celu załatwienia sprawy należy zarejestrować się w systemie kolejkowym. W holu Urzędu Miasta znajduje się automat biletowy z dotykowym ekranem. Oprócz tego wizytę można umówić na stronie internetowej Rezerwacje internetowe - Umawianie wizyt (bezkolejki.eu)

Opłaty
Bez opłaty

Termin i sposób załatwienia
Od ręki
 
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi
Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę (w miastach na prawach powiatu - prezydenta miasta) o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym. 

Obowiązek informacyjny
1. Informacje dotyczące administratora danych

Administratorami są:
Prezydent Miasta Jastrzębie-Zdrój, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, Al. Piłsudskiego 60 – w zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ ewidencji ludności.
Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27 – odpowiada utrzymanie i prowadzenie ewidencji SI CEPIK

Mogą się Państwo z nimi  kontaktować w następujący sposób:
Z administratorem – Prezydentem Miasta można się skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60; e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl telefonicznie: 32 47 85 100.

Z administratorem – Ministrem Cyfryzacji można się skontaktować poprzez adres email iod@mc.gov.pl, formularz kontaktowy lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2. Inspektor ochrony danych - IOD
Administrator – Prezydent Miasta wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się  w następujący sposób:

· listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60

· e-mailem: iod@um.jastrzebie.pl
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych,  z którym można skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora. 

Z każdym z wymienionych inspektorów ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, które pozostają w jego zakresie działania.

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Będziemy przetwarzać Państwa dane w celu nanoszenia adnotacji w dokumentach komunikacyjnych

Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. C Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie  ochrony  osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn.zm.) (dalej: RODO).

4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym podmiotom: służbom; organom administracji publicznej; sądom i prokuraturze; komornikom sądowym; państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym oraz innym podmiotom – w zakresie niezbędnym do realizacji zadań publicznych; osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą w tym interes prawny; jednostkom organizacyjnym, w celach badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej, jeżeli po wykorzystaniu dane te zostaną poddane takiej modyfikacji, która nie pozwoli ustalić tożsamości osób, których dane dotyczą; innym osobom i jednostkom organizacyjnym, jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu danych, pod warunkiem uzyskania zgody osób, których dane dotyczą określonych w odrębnych przepisach. 

Odbiorcą danych jest także Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. w zakresie realizacji zamówienia Pani/Pana dowodu rejestracyjnego.
 
5. Okres przechowywania danych
Dane rejestrze SI CEPiK będą przetwarzane bezterminowo.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
· prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii
· prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Źródło pochodzenia danych osobowych 
Pani/Pana dane do rejestru SI CEPiK wprowadzane są przez pracowników tutejszego organu rejestrującego, którzy wykonują zadania zgodne z Pani/Pana wnioskiem.

8. Obowiązek podania danych
Obowiązek podania danych osobowych wynika z ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Natomiast numer telefonu lub adres e-mail jest informacją dobrowolną i ma na celu powiadomienie o możliwości odbioru dowodu rejestracyjnego wskazanym środkiem komunikacji elektronicznej.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Załączniki:

Wniosek
doc, 47 kB
Odpowiedzialny za treść: Piotr Kohut
Data wytworzenia: 05.10.2022
Opublikował w BIP: Anna Chmielowska
Data opublikowania: 14.10.2022 11:40
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 54
Odpowiedzialny za treść: Piotr Kohut
Data wytworzenia: 27.11.2019
Opublikował w BIP: Żaneta Ficek
Data opublikowania: 27.11.2019 13:17
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 16.02.2023 14:28
Liczba wyświetleń: 646
Drukuj Zapisz do PDF