Numer karty / rok: |
114/2023 |
Rodzaj dokumentu: |
wnioski o wydanie decyzji |
Temat dokumentu: |
ochrona powierzchni ziemi
|
Nazwa dokumentu: |
Wniosek |
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu: |
Wniosek Gminy Miejskiej Żory w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Karłowicza z Al. Armii Krajowej w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym oraz siecią wodociągową" |
Obszar, którego dokument dotyczy: |
Żory |
Znak sprawy: |
OŚ-II.6220.6.2023 |
Dokument wytworzył: |
wnioskodawca |
Data dokumentu: |
23.02.2023 |
Dokument zatwierdził: |
Nie dotyczy |
Data zatwierdzenia dokumentu: |
Nie dotyczy |
Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej): |
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa pokój 515 A |
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu: |
|
Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz: |
Nie, |
Numery kart innych dokumentów w sprawie: |
|
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie: |
08.03.2023 |
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: |
art.16 ust.1 ustawy z dn. 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie |
Uwagi: |
|