W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Karta nr 114/2023

RSS
Numer karty / rok: 114/2023
Rodzaj dokumentu: wnioski o wydanie decyzji
Temat dokumentu: ochrona powierzchni ziemi
Nazwa dokumentu: Wniosek
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu: Wniosek Gminy Miejskiej Żory w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Karłowicza z Al. Armii Krajowej w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym oraz siecią wodociągową"
Obszar, którego dokument dotyczy: Żory
Znak sprawy: OŚ-II.6220.6.2023
Dokument wytworzył: wnioskodawca
Data dokumentu: 23.02.2023
Dokument zatwierdził: Nie dotyczy
Data zatwierdzenia dokumentu: Nie dotyczy
Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej): Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
pokój 515 A
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu:
Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz: Nie,
Numery kart innych dokumentów w sprawie:
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie: 08.03.2023
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji: art.16 ust.1 ustawy z dn. 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
Uwagi:
Wytworzył: Kamila Kowalczyk
Data wytworzenia: 08.03.2023
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 08.03.2023 12:36
Liczba wyświetleń: 40
Drukuj Zapisz do PDF