„Koncert dla mieszkańców – jubileusz 50-lecia nadania praw miastu Jastrzębie-Zdrój” - Stowarzyszenie „Chór Miejski”
RSSOfertę upubliczniono na okres 7 dni na podstawie art.19 a ust. 3 pkt 1) Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Małe granty
Art. 19 a Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) umożliwia organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 Ustawy ubieganie się o dotację na realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym poza trybem otwartego konkursu ofert.
W oparciu o wyżej wskazaną procedurę do Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój 28 stycznia 2013 r. wpłynęła oferta na realizacje zdania publicznego po nazwą „Koncert dla mieszkańców – jubileusz 50-lecia nadania praw miastu Jastrzębie-Zdrój”. Ofertę złożyło Stowarzyszenie „Chór Miejski” z siedzibą przy ulicy Ks. Jerzego Popiełuszki 1A, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
Każdy w terminie 7 dni od dnia upublicznienia oferty tj. do 06 luty 2013 r. może zgłaszać uwagi na załączonym poniżej formularzu do Wydziału Obywatelskiego – Referat Organizacji Pozarządowych, Kancelaria Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, pok. 020 A, bądź drogą elektroniczną na adres: organizacje@um.jastrzebie.pl.
Odpowiedzialny za treść: | Katarzyna Brzoza |
---|---|
Data wytworzenia: | 31.01.2013 |
Opublikował w BIP: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data opublikowania: | 31.01.2013 15:23 |
Ostatnio zaktualizował: | Ksenia Marzańska |
Data ostatniej aktualizacji: | 22.11.2021 10:24 |
Liczba wyświetleń: | 626 |