W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta Jastrzębie Zdrój za 2006 rok i udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój z tytułu wykonania bud

RSS

 

 

 

Na sesji Rady Miasta w dniu 26 kwietnia 2007 roku przedłożona została  uchwała w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z   wykonania    budżetu   miasta   Jastrzębie  Zdrój    za 2006 rok i udzielenia    absolutorium   Prezydentowi    Miasta  Jastrzębie  Zdrój z  tytułu   wykonania   budżetu   za   2006  rok  i w wyniku głosowania: za -6, przeciw – 4, wstrzymujących się- 11 Rada nie przyjęła  uchwały i nie udzieliła absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój.

 

Projekt

UCHWAŁA  Nr

Rady  Miasta  Jastrzębie  Zdrój

z  dnia  26 kwietnia  2007 roku

 

 

w  sprawie   rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta Jastrzębie  Zdrój za 2006 rok i udzielenia absolutorium Prezydentowi  Miasta Jastrzębie Zdrój z tytułu  wykonania   budżetu za 2006 rok.

 

           

       Na  podstawie art. 18  ust. 2 pkt. 4, art. 18 a ust. 3, art. 28 a ust. 2, art. 61 ust. 2 w związku z art. 42  ustawy  z  dnia  8  marca  1990  roku  o  samorządzie  gminnym (jednolity tekst Dz. U. Nr 142 poz. 1591  z 2001 roku z późniejszymi zmianami),  art. 12 pkt. 6, art. 13, art. 16, art. 30 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (jednolity tekst Dz. U. 142 poz. 1592 z późniejszymi zmianami),   art. 12 ust. 3 pkt. 2 i 9, art.   199    ustawy z  dnia   30 czerwca   2005 roku  o finansach  publicznych  (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 z 2005),   oraz art. 421 ust. 5  ustawy  z  dnia 27 kwietnia   2001 roku – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001 roku z późniejszymi zmianami), art. 41 ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku), w oparciu  o  opinię  Komisji  Skarbu  oraz  na  wniosek  Komisji  Rewizyjnej  zaopiniowany  przez  Regionalną  Izbę  Obrachunkową  w  Katowicach, 

 

 

Rada  Miasta Jastrzębie  Zdrój

u c h w a l a

 

§ 1

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  sprawozdanie  Prezydenta  Miasta  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie Zdrój za  2006rok :

 

1.Dochody miasta  w wysokości                                                    225 040 354 zł

   w  tym:

1)       w części gminnej                                                         162 657 515 

2)       w części powiatowej                                                      62 382 839  

 

zgodnie z Załącznikiem  Nr  1.

 

 

2.Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji

    rządowej oraz  innych zadań zleconych  ustawami podlegające

    przekazaniu do budżetu państwa w wysokości                            1 616 628 zł,

    zgodnie z  Załącznikiem  Nr  2.

 

 

3.Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje, między innymi:

 

1)       dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i

       innych zadań zleconych  ustawami  w wysokości         19 390 891  zł,

 

2)       dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej

      wykonywanych na  podstawie   porozumień  w wysokości   39 762   zł,

 

3)       dotacje z budżetu państwa na dofinansowanie zadań własnych

       w wysokości 2 904 563 zł, w tym:

      

4)       dotacje z funduszy celowych w wysokości 345 850 zł,

 

 

 

5)       dotacje na realizację  zadań  wykonywanych na  podstawie umów

                 lub porozumień  z innymi jednostkami samorządu terytorialnego

                 w wysokości   306 212 zł,

 

6)       dotacje z budżetu państwa na współfinansowanie programów realizowanych

       z udziałem  środków Unii Europejskiej na zadania bieżące - program pomocy stypendialnej

       dla uczniów  szkół ponadgimnazjalnych i studentów oraz Innowacyjny Śląski Klaster

       Czystych Technologii  w  wysokości  68 726  zł,

     

7)   środki  pochodzące  z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej:

      a).na zadania bieżące w wysokości  1 020 118 zł,

      b).na zadania majątkowe w wysokości 5 106 224  zł.

 

 

4. Wydatki w wysokości                                                                     235 255 906 zł

    w  tym:

1)       w części gminnej                                                             178 258 659 zł

2)       w części powiatowej                                         56 997 247 zł

 

      zgodnie  z  Załącznikiem  Nr  3.

 

5. Z wydatków, o których mowa w ust. 4 przeznaczono  łącznie na:

 

 

1)       Wydatki  bieżące  kwotę                                            202 359 997 zł       

                      w tym w szczególności  na :

a)       wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń             94 583 058 zł,

b)       dotacje                                                              9 761 876 zł,

c)       wydatki na obsługę długu gminy                          485 894 zł,

d)       wydatki z tytułu poręczeń i gwarancji

e)       udzielonych przez gminę                                                0  zł.

 

2)       Wydatki majątkowe na kwotę                                                   32  895 909 zł,

       w tym :

a)       wydatki inwestycyjne                                           30 677 429 zł,

 

               z tego : wydatki na programy i projekty realizowane z udziałem

                            środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej

                            ogółem kwota :                                                      971 917  

-          Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego       327 321 zł

-          PHARE 2003                                               265 061 zł

-          Środki własne                                              379 535 zł

b)      dotacje celowe na zadania inwestycyjne                568 480 zł,

c)       udziały                                                                1 650 000 zł.

 

§ 2

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie wykonanych w 2006 roku zadań z zakresu administracji rządowej, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 4.

 

 

§ 3

Po  rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie przychodów   i   rozchodów     związanych    z  finansowaniem    deficytu budżetowego  w  2006 roku,    zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 5.

 

§ 4

Po   rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie  realizowanych  w  2006  roku wydatków majątkowych za 2006 rok,  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 6.

§ 5

Po  rozpatrzeniu       przyjąć     zestawienie przychodów i wydatków zakładów budżetowych, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 7.

§ 6

 

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie rachunku dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych,  zgodnie z Załącznikiem  Nr  8.

 

§ 7

 

Po  rozpatrzeniu   przyjąć  zestawienie przychodów i wydatków  :

1)       Gminne i Powiatowego Funduszu    Ochrony       Środowiska     i  Gospodarki  Wodnej,  zgodnie    z   Załącznikiem  Nr  9.

2)       Powiatowego Funduszu    Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym zgodnie    z  Załącznikiem  Nr  10.

 

 

§ 8

 

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie  środków   do  dyspozycji  jednostek pomocniczych  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr  11.

 

§ 9

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie dochodów z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatków na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii, zgodnie z

Załącznikiem Nr 12.

 

§ 10

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją wspólnych zadań w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie  z Załącznikiem  Nr 13.

 

§ 11

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie dotacji udzielonych z budżetu miasta i funduszu celowego, zgodnie  z Załącznikiem  Nr 14.

§ 12

 

Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2006 rok udzielić absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój  z tytułu wykonania budżetu za 2006 rok.

 

 

 

§ 13

 

Zobowiązać  Prezydenta  Miasta  do  ogłoszenia  sprawozdania  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie  Zdrój  za  2006  rok  przez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

§ 14

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 08.05.2007 10:57
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 126
Odpowiedzialny za treść: Rada Miasta
Data wytworzenia: 08.05.2007
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 08.05.2007 10:57
Ostatnio zaktualizował: Monika Dudacy
Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2014 12:01
Liczba wyświetleń: 449
Drukuj Zapisz do PDF