W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uchwała w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta Jastrzębie Zdrój za 2005 rok i udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój z tytułu wykonania budżetu za

RSS

 

UCHWAŁA  NR  XLIII/900/2006

Rady Miasta Jastrzębie Zdrój

 

z  dnia  27 kwietnia  2006 roku

 

 

w  sprawie : rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta JastrzębieZdrój za 2005rok i udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie  Zdrój z  tytułu wykonania budżetu za 2005 rok. 

           

Na  podstawie art. 18  ust. 2 pkt. 4, art. 18 a ust. 3, art. 28 a ust. 2, art. 61 ust. 2 w związku z art. 42  ustawy  z  dnia  8  marca  1990  roku  o  samorządzie  gminnym (jednolity tekst Dz. U. Nr 142 poz. 1591  z 2001 roku z późniejszymi zmianami),  art. 12 pkt. 6, art. 13, art. 16, art. 30 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (jednolity tekst Dz. U. 142 poz. 1592 z późniejszymi zmianami),   art. 12 ust. 3 pkt. 2 i 9, art.   199    ustawy     z    dnia   30 czerwca   2005 roku  o finansach  publicznych  (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 z 2005),   oraz art. 421 ust. 5  ustawy  z  dnia 27 kwietnia   2001 roku – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001 roku z późniejszymi zmianami) , art. 41 ust. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (jednolity tekst Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku), w oparciu  o  opinię  Komisji  Skarbu  oraz  na  wniosek  Komisji  Rewizyjnej  zaopiniowany  przez  Regionalną  Izbę  Obrachunkową  w  Katowicach, 

 

 

                                                     Rada  Miasta Jastrzębie  Zdrój 

 

u c h w a l a

 

§ 1

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  sprawozdanie  Prezydenta  Miasta  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie Zdrój za  2005 rok :

 

1.Po  stronie  dochodów                                                                      211 714 895 zł

   w  tym:

    1)w części gminnej                                                                        155 035 269 

    2)w części powiatowej                                                                     56 679 626 

 

zgodnie z Załącznikiem  Nr  1, a dochodów z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami, podlegające odprowadzeniu do budżetu państwa, zgodnie z Załącznikiem Nr 2.

 

2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje, między innymi:

 

    1)dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych  ustawami w wysokości  17 329 800 zł,

    2)dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie

      porozumień w wysokości   141 480 zł,

    3)dotacje na realizację  zadań  wspólnych  wykonywanych  na  podstawie umów lub porozumień   z  innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości  72 937 zł,

    4)dotacje z budżetu państwa na realizację zadań własnych w wysokości  1 870 060 zł,

    5)dotacje z  funduszy celowych  na  realizację zadań  bieżących w wysokości   298 135 zł,

    6)dotacje z funduszy celowych na zadania inwestycyjne  w wysokości  68 082 zł,

    7)dotacje celowe z innych powiatów na realizację zadań bieżących w wysokości  385 655 zł,

       8)dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości

       1 238 704 zł,

    9)środki z budżetu Unii Europejskiej na realizację zadań inwestycyjnych w wysokości  899 215 zł,

   10)środki z budżetu Unii Europejskiej na realizację zadań bieżących w wysokości  520 644 zł.

 

 

 

 

3. Po  stronie  wydatków                                                      223 947 727 zł

    w  tym:

    1)w części gminnej                                                           163 841 085 zł

   2)w części powiatowej                                                        60 106 642 zł

 

      zgodnie  z  Załącznikiem  Nr  3.

4.Z wydatków, o których mowa w ust. 3 przeznaczono łącznie na :

   1) Wydatki  bieżące  na kwotę                                                                    179 882 346  zł,

       w tym między innymi :

       a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń jednostek budżetowych 87 074 382 zł,

       b) dotacje  dla zakładów budżetowych na zadania bieżące  1 253 505  zł,

       c) dotacje dla instytucji kultury  5 183 400 zł,       

       d) dotacje podmiotowe dla publicznych i niepublicznych jednostek systemu oświaty i

           niepublicznych placówek oświatowo – wychowawczych 874 645 zł,

       e)dotacje podmiotowe dla uczelni publicznej, dla jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicznych i dla pozostałych jednostek sektora finansów publicznych 48 414 zł,

       f)dotacje celowe na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji

         stowarzyszeniom i pozostałym jednostkom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych 796 970 zł,

       g)dotacje celowe przekazane dla samorządu województwa w związku z realizacją zadań    

          zawartych na podstawie zawartych porozumień 22 537 zł,

       h)dotacje celowe przekazane dla powiatów w związku z realizacją zadań    

          zawartych na podstawie zawartych porozumień 456 851 zł,

       c) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań

            zleconych ustawami  17 329 800 zł,

       d) wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień w wysokości   141 480 zł,

         e) wydatki na obsługę długu gminy  350 635 zł,

 

     2) Wydatki majątkowe na kwotę  44 065 381 zł, w tym:

a)       wydatki inwestycyjne  40 584 631 zł,

b)       dotacje na zadania inwestycyjne 3 480 750 zł

 

5. Kwota wydatków określona w ust. 3 obejmuje ponadto:

    1) wydatki  związane  z  realizacją  zadań  wspólnych  wykonywanych   na  podstawie  umów  lub  porozumień  zawartych  z  innymi  jednostkami  samorządu  terytorialnego  95 532 zł,

    2) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych  1 238 704 zł,

    3) wydatki do dyspozycji jednostek pomocniczych  97 999 zł.

 

§ 2

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 4.

 

§ 3

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie przychodów i  rozchodów związanych  z  finansowaniem    deficytu budżetowego, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 5.

 

§ 4

 

Po rozpatrzeniu przyjąć   zestawienie  wydatków majątkowych,  zgodnie  z Załącznikiem  Nr 6.

 

§ 5

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie przychodów i wydatków zakładów budżetowych, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 7.

 

 

§ 6

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie  przychodów i  wydatków Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zgodnie z  Załącznikiem  Nr 8.

 

§ 7

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć zestawienie  przychodów i  wydatków Powiatowego Funduszu  Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 9.

 

§ 8

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie  przychodów i wydatków środków specjalnych , zgodnie z Załącznikiem Nr 10.

 

§ 9

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie  dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych oraz wykaz jednostek organizacyjnych, które w 2005 roku utworzyły rachunek dochodów własnych, zgodnie z Załącznikiem Nr 11.

 

§ 10

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie  dotacji udzielonych z budżetu miasta i funduszu celowego, zgodnie z załącznikiem Nr 12.

 

§ 11

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie dochodów z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatków na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii, zgodnie z Załącznikiem Nr 13.

 

§ 12

 

Po rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie wydatków wyodrębnionych do dyspozycji jednostek pomocniczych miasta, zgodnie z Załącznikiem Nr 14.

 

§ 13

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie zadań remontowych, zgodnie z Załącznikiem Nr 15.

 

§ 14

 

Po  rozpatrzeniu   przyjąć  zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją wspólnych zadań w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie  z Załącznikiem  Nr 16.

§ 15

 

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie etatów kalkulacyjnych i wynagrodzeń w jednostkach organizacyjnych miasta, zgodnie z Załącznikiem Nr 17.

 

 

§ 16

 

Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2005 rok udzielić absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój  z tytułu wykonania budżetu za 2005 rok.

 

 

 

§ 17

 

Zobowiązać  Prezydenta  Miasta  do  ogłoszenia  sprawozdania  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie  Zdrój  za  2005 rok  przez ogłoszenie w lokalnej  prasie.

 

 

 

 

§ 18

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

 

Załączniki:

Załączniki do uchwały
zip, 344 kB
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 14.03.2007 14:30
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 118
Odpowiedzialny za treść: Rada Miasta
Data wytworzenia: 14.03.2007
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 14.03.2007 14:30
Ostatnio zaktualizował: Monika Dudacy
Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2014 11:58
Liczba wyświetleń: 385
Drukuj Zapisz do PDF