W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Przewidywany porządek obrad I Sesja nadzwyczajnej Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój, która odbędzie się dnia 17 stycznia 2011r. początek o godz. 14.15 w sali posiedzeń Rady Miasta

RSS

Porządek obrad:

 

  1. Otwarcie I Sesji nadzwyczajnej Rady Miasta, stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Wybór Komisji uchwał i wniosków.
  3. Złożenie przez Prezydenta Miasta Mariana Janeckiego wyjaśnień w sprawie dzierżawy podziemnych pasaży handlowych (skrzyżowanie Al. J. Piłsudskiego i ul. Arki Bożka i Al. J. Piłsudskiego z ul. Mazowiecką i Warszawską)

a). przedstawienie szczegółowych informacji dotyczących:

- ilości zawartych umów z tym samym dzierżawcą oraz okresów na jaki zostały zawarte poprzednie umowy z dzierżawcą lub dzierżawcami od początku działalności podziemnych pasaży handlowych, wraz z podejmowanymi w tym zakresie uchwałami Rady Miasta wraz z uzasadnieniem,

- obowiązków spoczywających na dzierżawcy i  na właścicielu podziemi w trakcie obowiązywania umów, w tym wynikających z uzasadnienia lub treści podejmowanych uchwał przywilejach, ulgach i zobowiązaniach wzajemnych,

- sposobie rozliczenia nakładów poniesionych przez dzierżawcę w trakcie obowiązywania umów, zwłaszcza w dniu jej wygaśnięcia, jak również przedstawienie zezwoleń, zgłoszeń i pozwoleń budowlanych i remontowych na obiekty znajdujące się w obrębie wyceny do przetargu,

b). przedstawienie specyfikacji przetargowej ostatniego przetargu, sposobu przeprowadzenia przetargu oraz treści zawartej umowy,

c). wyjaśnienie przyczyn przedterminowego rozwiązania umowy z firmą Terbog,

d). złożenie wyjaśnień dotyczących realizacji wniosku Rady Miasta i skierowania wniosku na drogę postępowania sądowego o zapłatę przez dzierżawcę firmę Terbog kosztów związanych z koniecznością wykonania wentylacji i oddymiania przejść podziemnych na skutek budowy boksów handlowych bez wymaganego prawem pozwolenia podjętej na wniosek Komisji Rewizyjnej.

  1. Dyskusja.
  2. Odpowiedzi Prezydenta Miasta Mariana Janeckiego na pytania radnych.
  3. Wolne głosy i wnioski.
  4. Zakończenie posiedzenia.

Posiedzenie jest otwarte dla osób niebedących członkami organu.

Odpowiedzialny za treść: Barbara Kukuczka
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 11.01.2011 08:08
Ostatnio zaktualizował: Rafał Stelmaczonek
Data ostatniej aktualizacji: 22.03.2011 08:36
Liczba wyświetleń: 120
Drukuj Zapisz do PDF