W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uchwała nr 784 w sprawie przystąpienia przez Szkołę Podstawową Nr 4 z Jastrzębia-Zdroju do realizacji projektu pt. ”Osiągamy sukcesy w nauce”, w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Wyrównywanie... (LXIII/784/2010)

RSS

UCHWAŁA NR LXIII/784/2010

Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój

z dnia 28 października 2010r.

w sprawie przystąpienia przez Szkołę Podstawową Nr 4 z Jastrzębia-Zdroju do realizacji projektu pt. ”Osiągamy sukcesy w nauce”, w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 

            Na podstawie art. 7 ust.1 pkt 8, art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591 z póź. zm.)

Rada Miasta Jastrzębie-Zdrój

u c h w a l a

§ 1

Rada Miasta Jastrzębie-Zdrój wyraża zgodę na przystąpienie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Jastrzębiu-Zdroju do realizacji projektu pt. ”Osiągamy sukcesy w nauce”, który będzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Jastrzębie-Zdrój.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Odpowiedzialny za treść: Ryszard Piechoczek
Data wytworzenia: 28.10.2010
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 10.11.2010 10:50
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba wyświetleń: 215
Drukuj Zapisz do PDF