W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Jastrzębie-Zdrój wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
• przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
• monitorowanie działalności PINB dla miasta Jastrzębie-Zdrój w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt:

Koordynator ds. dostępności w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Jastrzębie-Zdrój

Leszek Grygier
adres do korespondencji: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60
telefon: 32 4785 233
e-mail: poczta@pinb.jastrzebie.pl

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Katarzyna Wołczańska
Odpowiedzialny za treść: Wojciech Długosz
Wytworzył: Leszek Grygier
Data wytworzenia: 26.03.2021
Opublikował w BIP: Katarzyna Wołczańska
Data opublikowania: 08.04.2021 08:18
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 123
Odpowiedzialny za treść: Wojciech Długosz
Data wytworzenia: 14.10.2020
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 16.10.2020 12:02
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Wołczańska
Data ostatniej aktualizacji: 08.04.2021 08:18
Liczba wyświetleń: 537
Drukuj Zapisz do PDF