Zarządzenie nr 24 w sprawie powołania Komisji Konkursowej oraz ustalenia Regulaminu Konkursu (Or.-0151/24/2004)
RSSZARZĄDZENIE NR Or.-0151/24/2004
Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój
z dnia 03.02.2004r.
w sprawie : powołania Komisji Konkursowej oraz ustalenia Regulaminu Konkursu
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (DzU z 2001r. nr 142, póz. 1591 z pófn.zm.)
zarządzam:
§l
1. Powołać Komisję Konkursową do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju w następującym składzie :
1) Grzegorz Dulemba - Przewodniczący,
2) Zbigniew Rutkowski - Członek,
3) Jerzy Lis - Członek,
4) Krzysztof Króliczek - Członek,
5) Paweł Gajdzik - Członek,
6) Adam Filipowski - Członek,
7) Mieczysław Smak - Członek.
2.Do zadań Komisji Konkursowej należy :
1) przeprowadzenie konkursu na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju,
2) dopuszczenie albo odmowa dopuszczenia osób kandydujących na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju do udziału w drugim etapie konkursu,
3) ustalenie wyniku konkursu.
§2
Ustalić Regulamin konkursu na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierzyć Sekretarzowi Miasta.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr Or.-0151/24/2004
Prezydenta Miasta
Jastrzębie Zdrój
z dnia 03.02.2004r.
REGULAMIN KONKURSU
na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy
w Jastrzębiu Zdroju
§1
Regulamin określa sposób i tryb przeprowadzenia konkursu na stanowisko Kierownika Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju, zwanego dalej „Kierownikiem PUP", skład komisji konkursowej oraz sposób jej powoływania i działania.
§2
1. Postępowanie konkursowe na stanowisko Kierownika PUP obejmuje:
1) ogłoszenie o konkursie,
2) powołanie komisji konkursowej,
3) przeprowadzenie konkursu przez komisję konkursową oraz ustalenie wyników konkursu.
2. Konkurs składa się z dwóch etapów :
1) etap pierwszy - ustalenie spełnienia przez osobę kandydującą na stanowisko Kierownika PUP wymagań określonych w ogłoszeniu o konkursie,
2) etap drugi - rozmowa kwalifikacyjna.
§3
1. Konkurs przeprowadza komisja konkursowa, w której skład wchodzi Sekretarz Miasta jako Przewodniczący oraz sześciu członków powołanych przez Prezydenta Miasta spośród Członków Powiatowej Rady Zatrudnienia.
2. Komisja konkursowa :
1) przeprowadza konkurs,
2) dopuszcza albo odmawia dopuszczenia osób kandydujących na stanowisko Kierownika PUP do udziału w drugim etapie konkursu,
3) ustala wynik konkursu.
3. Komisja konkursowa podejmuje uchwały zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym, w obecności co najmniej czterech członków komisji, z zastrzeżeniem S 6 ust. 2-4.
§4
1. Posiedzenia komisji konkursowej są niejawne.
2. Z posiedzenia komisji konkursowej sporządzany jest protokół, zawierający przebieg obrad i podjęte ustalenia. Protokół podpisują członkowie komisji konkursowej obecni na posiedzeniu.
§5
1. W pierwszym etapie komisja konkursowa dokonuje przeglądu i kwalifikuje złożone oferty pod kątem spełniania wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu o konkursie.
2. Komisja konkursowa na podstawie dokumentów przedłożonych przez osobę kandydującą na stanowisko Kierownika PUP podejmuje uchwałę o dopuszczeniu albo odmowie dopuszczenia osoby kandydującej na stanowisko Kierownika PUP do drugiego etapu konkursu.
3. W przypadku odmowy dopuszczenia osoby kandydującej na stanowisko Kierownika PUP do drugiego etapu konkursu, Przewodniczący komisji konkursowej, w terminie 7 dni od dnia podjęcia uchwały, zawiadamia tę osobę na piśmie o odmowie.
§6
1. Podczas drugiego etapu konkursu komisja konkursowa ocenia posiadaną przez osobę kandydującą na stanowisko Kierownika PUP wiedzę w zakresie zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, zdolności organizatorskie, predyspozycje osoby kandydującej na stanowisko Kierownika PUP do kierowania Powiatowym Urzędem Pracy oraz koncepcję funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy.
2. Po zakończeniu drugiego etapu Przewodniczący komisji konkursowej zarządza głosowanie tajne celem wyłonienia spośród osób kandydujących na stanowisko Kierownika PUP, uczestniczących w drugim etapie konkursu, trzech osób.
3. Karty do głosowania sporządza Przewodniczący komisji konkursowej albo wyznaczony przez niego członek komisji.
4. Głosowanie tajne odbywa się według następujących zasad :
l) na kartach do głosowania umieszcza się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona osób kandydujących na stanowisko Kierownika PUP,
2) głosowanie odbywa się poprzez wybór nie więcej niż trzech osób kandydujących na stanowisko Kierownika PUP,
3) oddanie głosu za nie więcej niż trzema osobami kandydującymi na stanowisko Kierownika PUP polega na pozostawieniu na karcie do głosowania nieskreślonych nazwisk co najwyżej trzech osób kandydujących.
5. Karty do głosowania niespełniające wymogów, o których mowa w ust. 4 , uznaje się za nieważne.
6. Wynik głosowania jest ustalany przez komisję konkursową w sposób jawny.
7. Zwycięzcami drugiego etapu konkursu są te osoby kandydujące na stanowisko Kierownika PUP, które uzyskały największą liczbę oddanych głosów. W przypadku równej liczby głosów, głosowanie powtarza się.
§7
Po zakończeniu drugiego etapu konkursu komisja konkursowa podejmuje uchwałę o ustaleniu wyniku konkursu, w której przedstawia Prezydentowi Miasta:
1) osoby kandydujące na stanowisko Kierownika PUP,
2) osoby kandydujące na stanowisko Kierownika PUP, zakwalifikowane do drugiego etapu konkursu,
3) osoby kandydujące na stanowisko Kierownika PUP, które w głosowaniu tajnym uzyskały największą liczbę oddanych głosów.
§8
1. Przewodniczący komisji konkursowej, w terminie 3 dni od dnia podjęcia uchwały o wyniku konkursu, przekazuje Prezydentowi Miasta dokumentację przebiegu konkursu.
2. Dokumentacja, o której mowa w ust. l, zawiera w szczególności:
1) uchwały komisji konkursowej wraz z ich uzasadnieniem,
2) protokoły z posiedzeń komisji konkursowej w poszczególnych etapach konkursu.
§9
l. Prezydent Miasta przedstawia kandydatury trzech osób na stanowisko Kierownika PUP Powiatowej Radzie Zatrudnienia , celem zasięgnięcia opinii.
2. Prezydent Miasta powołuje Kierownika PUP jednego spośród trzech kandydatów, po uzyskaniu opinii Powiatowej Rady Zatrudnienia.
Opublikował w BIP: | Rafał Stelmaczonek |
---|---|
Data opublikowania: | 10.02.2004 07:57 |
Ostatnio zaktualizował: | Admin Admin |
Liczba wyświetleń: | 360 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.