Zarządzenie nr 7 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Domu Nauki i Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych w Jastrzębiu Zdroju (7/2009)
RSSZarządzenie nr 7/2009
Dyrektora Domu Nauki i Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych
w Jastrzębiu Zdroju
z dnia 23.11.2009 r.
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji w Domu Nauki i Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych w Jastrzębiu Zdroju
Działając na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. Nr 76 z 2002 r., poz. 694 z późn.zm.)
zarządzam
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątków jednostki budżetowej DNiR w następującym zakresie:
a) środków trwałych użyczonych, nie będących własnością placówki
b) materiałów i druków ścisłego zarachowania metodą spisu z natury
c) środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych, należności z tytułu dostaw i usług metodą potwierdzania sald (odpowiedzialny MZOSiP).
d) wartości niematerialnych i prawnych, należności i zobowiązań publiczno-prawnych, należności spornych i wątpliwych metodą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacja realnej wartości tych składników (odpowiedzialny MZOSiP).
2. Powołanie komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych w składzie:
1) Gryszczuk Anna - przewodniczący
2) Sitkowski Leszek - członek
3) Kowalczyk Beata - członek
3. Przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
4. Przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z zarządzeniem nr 06/2008 Dyrektora DNiR w sprawie instrukcji inwentaryzacyjnej obowiązującej w DNiR w Jastrzębiu Zdroju.
5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik,
do wydanego przez Dyrektora DNiR
Zarządzenia nr 7/2009 z dnia 23.11.2009r.
L.p. 1 |
Opis czynności 2 |
Data realizacji 3 |
1 |
Pobieranie arkuszy spisowych |
18.12.2009 r. |
2 |
Przeprowadzenie spisu z natury: druków ścisłego zarachowania i materiałów |
dnia 04.01.2010 r. wg stanu na dzień 31.12.2009 r. |
3 |
Inwentaryzacja w drodze potwierdzenia sald: 1) środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych |
wg stanu na 31.12.2009 r. |
2) należności (z wyjątkiem tytułów publicznoprawnych, należności spornych i wątpliwych, należności od pracowników, należności wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych). |
wg stanu na 30.11.2009 r. | |
4 |
Porównanie danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacja realnej wartości tych składników: 1) wartości niematerialnych 2) należności i zobowiązań wobec pracowników 3) należności i zobowiązań publicznoprawnych 4) należności spornych i wątpliwych pozostałe aktywa i pasywa |
wg stanu na dzień 30.11.2009 r. |
5 |
Zakończenie inwentaryzacji |
dnia 14.01.2010 r. |
Odpowiedzialny za treść: | Beata Klimala |
---|---|
Opublikował w BIP: | Rafał Stelmaczonek |
Data opublikowania: | 23.12.2009 11:06 |
Ostatnio zaktualizował: | Rafał Stelmaczonek |
Data ostatniej aktualizacji: | 14.06.2010 12:39 |
Liczba wyświetleń: | 322 |