W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Elektroniczny System Kolejkowy

W urzędzie działa system kolejkowy, który usprawnia obsługę klientów oraz podnosi jakość i efektywność usług. W holu Urzędu Miasta oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego znajdują się automaty biletowe z dotykowym ekranem. Oprócz tego wizytę można umówić na stronie internetowej.


Jakie sprawy są objęte systemem kolejkowym?

System dotyczy tych spraw, które są najczęściej załatwiane przez mieszkańców:

  • rejestracja pojazdów
  • wydawanie prawa jazdy
  • wydawanie dowodów osobistych
  • sprawy meldunkowe
  • wydawanie paszportów
  • dodatki mieszkaniowe i energetyczne
  • deklaracje-odpady
  • sprawy Urzędu Stanu Cywilnego

Ile spraw można załatwić na raz?
Pobierając bilet należy pamiętać o zasadzie „1 bilet = 1 sprawa”. Jeśli chcemy np. wyrobić paszporty dla 4-osobowej rodziny, musimy zarezerwować termin lub pobrać bilecik czterokrotnie, po jednym na każdą osobę. Przy rejestracji pojazdów należy pobrać tyle biletów ile pojazdów będzie rejestrowanych.
 
Co, jeśli jednego dnia muszę założyć wniosek o paszport, dowód i załatwić meldunek?
Jeśli korzystasz ze strony internetowej, umów 3 wizyty w następującym po sobie czasie. Jeśli chcesz załatwić sprawy bez wcześniejszego umawiania się, pobierz pierwszy bilet, a po załatwieniu sprawy kolejny.

Czy w pozostałych sprawach (np. wydanie karty dużej rodziny lub karty wędkarskiej, wnioski o dotacje, pozwolenia) trzeba umawiać się telefonicznie?
Wszystkie pozostałe sprawy można załatwić bez wcześniejszego umawiania się i bez systemu kolejkowego. Wystarczy przyjść do Urzędu Miasta i udać się do odpowiedniego wydziału.

Co zrobić, jeśli po przyjściu do urzędu okaże się, że nie ma już wolnych terminów danego dnia?
Proponujemy zaplanowanie wizyty w innym dniu za pomocą systemu rezerwacji internetowej lub zapraszamy w inny dzień pracy urzędu.

Pobrałem swój bilecik, jednak przeoczyłem swoją kolej. Co mam zrobić?
W takim przypadku musisz pobrać nowy bilet lub po raz kolejny zaplanować swoją wizytę w urzędzie.


Jak będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe

1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al. Piłsudskiego 60. Mogą się Państwo z nim kontaktować w następujący sposób:

· listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60
· e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl
· telefonicznie: 32 47 85 100

2. Inspektor ochrony danych:
W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój inspektorem ochrony danych w następujący sposób:

· listownie na adres siedziby administratora: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Piłsudskiego 60
· e-mailem: iod@um.jastrzebie.pl

3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji procesu internetowej rezerwacji wizyt, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

4. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcą, któremu mogą być ujawnione Państwa dane, jest QMS Sp. z o.o., z którym Prezydent Miasta zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych.

5. Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Państwa dane do czasu Państwa wizyty w Urzędzie Miasta, nie dłużej niż dwa tygodnie po terminie rezerwacji.

6. Przysługujące Państwu uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

7. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, niemniej bez ich podania nie będzie możliwe umówienie wizyty.

Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Wołczańska
Data wytworzenia: 21.09.2021
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 21.09.2021 14:22
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Wołczańska
Data ostatniej aktualizacji: 30.01.2023 15:27
Liczba wyświetleń: 5641
Drukuj Zapisz do PDF