W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uchwała w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta Jastrzębie Zdrój za 2003 i udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój z tytułu wykonania budżetu za 200

RSS

UCHWAŁA  Nr XIX/396/2004

RADY  MIASTA  JASTRZĘBIE  ZDRÓJ

z  dnia 22 kwietnia  2004 roku

 w  sprawie:  rozpatrzenia     sprawozdania   z   wykonania    budżetu   miasta   Jastrzębie  Zdrój  za 2003    i   udzielenia    absolutorium   Prezydentowi    Miasta  Jastrzębie  Zdrój z  tytułu wykonania   budżetu   za   2003   rok.  

            Na  podstawie  art. 14,  art. 18  ust. 2 pkt. 4, art. 18 a ust. 3, art. 61 ust. 2 w związku z art. 42  ustawy  z  dnia  8  marca  1990  roku  o  samorządzie  gminnym (jednolity tekst Dz. U. Nr 142 poz. 1591  z 2001 roku z późniejszymi zmianami),     art.   136   ust.  2    ustawy     z    dnia   26  listopada   1998 roku  o  finansach  publicznych  (jednolity tekst Dz. U. Nr 15 poz. 148 z 2003 roku),   oraz art. 400-421  ustawy  z  dnia 27 kwietnia   2001 roku – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001 roku z późniejszymi zmianami)  w oparciu  o  opinię  Komisji  Skarbu  oraz  na  wniosek  Komisji  Rewizyjnej  zaopiniowany  przez  Regionalną  Izbę  Obrachunkową  w  Katowicach, 

 

                                                Rada  Miasta Jastrzębie  Zdrój 

 

uchwala

§ 1

Po rozpatrzeniu  przyjąć  sprawozdanie  Prezydenta  Miasta  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie Zdrój za  2003  rok :

 

1.Po  stronie  dochodów                                                                       153 113 874 zł

   w  tym:

    1)w części gminnej                                                                          113 996 397 zł

    2)w części powiatowej                                                                      39 117 477  zł

 

zgodnie  z  Załącznikiem  Nr  1, a dochodów z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami, które podlegają odprowadzeniu do budżetu państwa, zgodnie z Załącznikiem Nr 2.

2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje, między innymi:

1)dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami  w wysokości 9 602 717 zł,

2)dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień w wysokości 49 921zł,

3)dotacje na realizację  zadań  wspólnych  wykonywanych  na  podstawie umów lub porozumień  z  innymi jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości  189 083 zł,

4)dotacje z budżetu państwa na realizację zadań własnych w wysokości 4 092 753 zł,

5)dotacje z funduszy celowych na realizację zadań  bieżących i inwestycyjnych w wysokości 291 358 zł,

6)dotacje z budżetu państwa na zadania inwestycyjne realizowane z udziałem funduszy pomocowych w wysokości 407 826 zł,

8)dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości  1 030 000 zł.

3. Po  stronie  wydatków                                                                          153 349 501 zł

    w  tym:

    1)w części gminnej                                                                                109 964 438 zł

    2)w części powiatowej                                                                             43 485 063 zł

      zgodnie  z  Załącznikiem  Nr  3.

4.Z wydatków, o których mowa w ust 3 przeznaczono łącznie na :

   1) Wydatki  bieżące  na kwotę                                                                   140 928 109 zł,

       w tym między innymi :

       a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń jednostek budżetowych 79 398 885 zł,

       b) dotacje  dla zakładów budżetowych na zadania bieżące 1 500 095 zł,

       c) dotacje dla instytucji kultury 4 884 193 zł,       

       d) dotacje z budżetu dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych 1 846 752 zł

       c) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań

             zleconych ustawami 9 464 614 zł,

       d) wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień w wysokości 49 921 zł,

         e) wydatki na obsługę długu gminy 637 081 zł,

 

     2) Wydatki majątkowe na kwotę  12 421 392  zł, w tym:

         a) wydatki inwestycyjne 10 727 205 zł

         b) udziały 1 500 000 zł,

         c)dotacje na inwestycje 194 187 zł.

 

5. Kwota wydatków określona w ust. 3 obejmuje ponadto:

    1) wydatki  związane  z  realizacją  zadań  wspólnych  wykonywanych   na  podstawie  umów  lub  porozumień  zawartych  z  innymi  jednostkami  samorządu  terytorialnego 1 141 680 zł,

    2) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów

         alkoholowych 969 815 zł,

    3) wydatki do dyspozycji jednostek pomocniczych  102 733 zł.

 

§ 2

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie wykonanych w 2003 roku dochodów i wydatków związanych z realizacją wspólnych zadań w drodze umów i porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 4.

§ 3

Po    rozpatrzeniu       przyjąć  zestawienie  realizowanych  w  2003  roku remontów, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 5.

§ 4

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie wykonanych w 2003 roku wydatków przeznaczonych do dyspozycji jednostek pomocniczych miasta Jastrzębie Zdrój, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 6.

§ 5

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie wykonanych w 2003 roku dochodów z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatków na realizację zadań określonych w

programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 7.

§ 6

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie udzielonych w 2003 roku przez miasto Jastrzębie Zdrój dotacji dla zakładów budżetowych, zgodnie z Załącznikiem Nr 8.

§ 7

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie udzielonych w 2003 roku przez miasto Jastrzębie Zdrój dotacji przedmiotowych i podmiotowych, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 9.

§ 8

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie udzielonych w 2003 roku przez miasto Jastrzębie Zdrój dotacji dla instytucji kultury, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 10.

§ 9

Po rozpatrzeniu przyjąć sprawozdanie Prezydenta  Miasta  z  wykonania w 2003 roku po   stronie     przychodów i rozchodów związanych z finansowaniem deficytu budżetowego  i  rozdysponowaniem  nadwyżki  budżetowej,zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 11.

§ 10

Po    rozpatrzeniu     przyjąć   zestawienie  realizowanych   w   2003  roku    zadań   inwestycyjnych,  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 12.

 § 11

Po       rozpatrzeniu       przyjąć     sprawozdanie     Prezydenta  Miasta  z  wykonania w 2003 roku przychodów i wydatków zakładów budżetowych, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 13.

 § 12

Po  rozpatrzeniu  zatwierdzić  sprawozdanie z wykonania  za 2003 rok przychodów i  wydatków:

1)Funduszu  Ochrony  Środowiska  i  Gospodarki  Wodnej,  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 14,

2)Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 15.

§ 13

Po  rozpatrzeniu  zatwierdzić  sprawozdanie z wykonania  za 2003 rok przychodów i  wydatków i  środków specjalnych jednostek budżetowych,  zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 16.

§ 14

Po  rozpatrzeniu  przyjąć  zestawienie  etatów w jednostkach organizacyjnych miasta za 2003  rok, zgodnie  z  Załącznikiem  Nr 17.

§ 15

Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2003 rok udzielić absolutorium Prezydentowi Miasta Jastrzębie Zdrój  z tytułu wykonania budżetu za 2003 rok.

§ 16

Zobowiązać  Prezydenta  Miasta  do  ogłoszenia  sprawozdania  z  wykonania  budżetu  miasta  Jastrzębie  Zdrój  za  2003  rok  przez ogłoszenie w lokalnej  prasie.

§ 17

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

Załączniki:

Załączniki do uchwały
zip, 281 kB
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 14.03.2007 14:23
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 109
Wytworzył: Rafał Stelmaczonek
Data wytworzenia: 14.03.2007
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 14.03.2007 14:23
Ostatnio zaktualizował: Monika Dudacy
Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2014 11:36
Liczba wyświetleń: 411
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.