Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
RSSSprawa: | Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych |
---|---|
Kategoria: | niepełnosprawni |
Jednostka: | Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej |
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48 32 47 85 100 fax. +48 32 47 17 700
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00
piątek od 7:30 do 14:00
Karta informacyjna nr PSM-23
Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
Data aktualizacji
9-10-2024
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Wymagane dokumenty
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej, elementu strony internetowej lub elementu aplikacji mobilnej.
Żądanie powinno zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej żądanie,
- wskazanie strony internetowej lub aplikacji mobilnej, która ma być dostępna cyfrowo,
- wskazanie sposobu kontaktu,
- wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.
Miejsce złożenia dokumentów
Dokumenty należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
a) złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta
al. J. Piłsudskiego 60; 44-335 Jastrzębie-Zdrój budynek A, pokój 020
b) przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta
c) przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP (wzór pisma ogólnego) lub e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl
Jednostka odpowiedzialna
Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, pokój 216, II piętro, budynek A;
tel. 32 47 85 371, fax 32 47 85 391
Opłaty
Nie pobiera się
Termin i sposób załatwienia
Zapewnienie dostępności cyfrowej określonej w żądaniu następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu 7 dni.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe w w/w terminie, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Tryb odwoławczy
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, osoba ta ma prawo do złożenia do podmiotu publicznego skargi na takie działanie.
Odpowiedzialny za treść: | Joanna Cisek |
---|---|
Data wytworzenia: | 09.10.2024 |
Opublikował w BIP: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data opublikowania: | 11.10.2024 08:01 |
Liczba wyświetleń: | 34 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.