W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych

RSS
Sprawa: Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
Kategoria: niepełnosprawni
Jednostka: Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój    
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48 32 47 85 100  fax. +48 32 47 17 700

Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od  7:30 do 17:00
piątek  od 7:30 do 14:00

Karta informacyjna nr PSM-23

Koordynowanie dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych

Data aktualizacji 
9-10-2024 

Podstawa prawna     
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o zapewnieniu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Wymagane dokumenty     
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej, elementu strony internetowej lub elementu aplikacji mobilnej. 

Żądanie powinno zawierać:
 - dane kontaktowe osoby zgłaszającej żądanie,
- wskazanie strony internetowej lub aplikacji mobilnej, która ma być dostępna cyfrowo,
- wskazanie sposobu kontaktu,
- wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.

Miejsce złożenia dokumentów
Dokumenty należy dostarczyć na jeden z poniższych sposobów:
a)    złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta
al. J. Piłsudskiego 60; 44-335 Jastrzębie-Zdrój budynek A, pokój 020
b)    przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta
c)    przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP (wzór pisma ogólnego) lub e-mailem: miasto@um.jastrzebie.pl

Jednostka odpowiedzialna     
Wydział Polityki Społecznej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój, pokój 216, II piętro, budynek A; 
tel. 32 47 85 371, fax 32 47 85 391

Opłaty     
Nie pobiera się

Termin i sposób załatwienia    
Zapewnienie dostępności cyfrowej określonej w żądaniu następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu 7 dni.

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe w w/w terminie, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Tryb odwoławczy      
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, osoba ta ma prawo do złożenia  do podmiotu publicznego skargi na takie działanie.

Załączniki:

Klauzula informacyjna
pdf, 582 kB
Wytworzył: Joanna Cisek
Data wytworzenia: 09.10.2024
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 11.10.2024 08:01
Liczba pobrań: 13
Odpowiedzialny za treść: Joanna Cisek
Data wytworzenia: 09.10.2024
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 11.10.2024 08:01
Liczba wyświetleń: 34
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.