W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego na potrzeby programu „Czyste Powietrze”

RSS

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
44-335 Jastrzębie-Zdrój al. Piłsudskiego 60
tel. +48 32 4785 100 fax. +48 32 4717 070
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 17:00 
piątek od 7:30 do 14:00
 
Wydział Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych
ul. Zielona 16A, 18A, 20A
Godziny obsługi interesanta: poniedziałek, wtorek, środa od 7:30 do 13:00
czwartek od 12:00 do 17:00 
piątek od 7:30 do 13:00 
 
Karta informacyjna nr SR-14

Wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego na potrzeby programu „Czyste Powietrze”
 
Data aktualizacji
19.01.2024 r.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, art. 411 ust. 10g - 10s, art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 2 października 2020 r. w sprawie określenia wzoru żądania wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej oraz wzoru tego zaświadczenia,  art. 3 pkt 1, art. 23 ust. 2a i ust. 4 pkt 1, 2 i pkt 3 lit. f, art. 23 ust. 7, art. 23b ust. 1 pkt 1, 1a i 3, ust. 4 i 5, art. 24a ust. 1 i 2, art. 25 ust. 3 i art. 29 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych

Wymagane dokumenty
Wniosek (załącznik do karty SR-14)

Załączniki
Dokumenty wymienione w art. 23 ust. 4 pkt 1, 2, 3 lit f ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych

Miejsce złożenia dokumentów
Wydział Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych, ul. Zielona 20A oraz za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Spraw Rodzinnych i Alimentacyjnych, ul. Zielona 18A, 20A tel. 32 44 02 381                                                                           

Termin i sposób załatwienia
Bez zwłoki nie później niż 7 dni

Załączniki:

Wytworzył: Beata Gatner-Piekar
Data wytworzenia: 19.01.2024
Opublikował w BIP: Ksenia Marzańska
Data opublikowania: 22.01.2024 14:38
Liczba pobrań: 31
Wytworzył: Beata Gatner-Piekar
Data wytworzenia: 19.01.2024
Opublikował w BIP: Ksenia Marzańska
Data opublikowania: 22.01.2024 14:43
Liczba pobrań: 29
Odpowiedzialny za treść: Beata Gatner-Piekar
Data wytworzenia: 22.10.2020
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 22.10.2020 14:53
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2024 14:43
Liczba wyświetleń: 684
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.