W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

2003 rok

Dział              851      Ochrona Zdrowia

Rozdział    85195   Pozostała Działalność

 

 

1) § 3020-nagrody i wydatki nie zaliczone do wynagrodzeń.

    W całym roku 2003. wykonanie na tym § wynosi 100%.

 Wydatki wykonane-2635,03zł

 

2) § 4010-wynagrodzenie osobowe pracowników.

    Wynagrodzenie osobowe pracowników realizowane w oparciu umowy o pracę dotyczy pracowników merytorycznych (fizjoterapeuci, kinezyterapeuci, pielęgniarki, opiekunki dziecięce- 13,33 etatów), administracji (dyrektor, kierownik administracji, sekretarka, intendent- 4 etaty) obsługi  ( kucharka, pomoc kuchenna, salowe, pracze bielizny, dozorcy nocni, sprzątaczka – 11,5 etatów). Wskaźnik wykonania planu w tym paragrafie w okresie sprawozdawczym wynosi  100%. Dodać tu należy, że miesiącu kwietniu zostały wypłacone pracownikom należne podwyżki. Nadmienić również należy, iż zatrudnia się   nieodpłatnie pracowników na stażach i umowach absolwenckich w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy, aby zapewnić realizację zadań opiekuńczo –wychowawczych.  

 Wydatki wykonane-512850,30zł

 

3) § 4040-dodatkowe wynagrodzenie roczne.

    Środki z tego § zostały wydatkowane w miesiącu lutym. W wyniku wyższej absencji chorobowej pracowników zaoszczędzono środki w wysokości 6432,00zł, które zostały rozdysponowane Wnioskiem do Prezydenta Miasta nr.1/03  z dnia 20.05.2003r.

 Wydatki wykonane-35622,48zł

 

4) § 4110-składki na ubezpieczenia społeczne.

    Wykonanie na tym § wyniosło w pierwszym półroczu tego roku 52,87% zgodnie

z rocznym planem finansowym naszej jednostki. Niewielkie odchylenie (2,87%)  wynikają

z  podwyżki  płac realizowane od stycznia br. Na koniec roku wykonanie na tym § wynosi 100%.

Wydatki wykonane-90464,59zł

 

5) § 4120-składki na fundusz pracy.

    Sfinansowano składki na fundusz pracy będące pochodną od wynagrodzeń osobowych

i dodatkowego wynagrodzenia rocznego w wysokości 99% planu.

Wydatki wykonane-12579,73zł

 

6) § 4210-zakup materiałów i wyposażenia.

    Dokonano zakupów materiałów niezbędnych do utrzymania czystości budynku, materiałów biurowych itp. oraz wydatkowano również całość kwoty do realizacji zadania 322 tj. remontu budynku. Ogólnie zrealizowano 100% kwoty tego §. W ramach realizacji zadania 322 na tym §, wyremontowano część ogrodzenia (podmurówki tegoż ogrodzenia), wymalowano

i wyremontowano pomieszczenia rehabilitacyjne, salę gimnastyczną, pomieszczenia gospodarcze, część ciągu komunikacyjnego, zbudowano przesuwaną ściankę działową, wymieniono drzwi wejściowe. Całość remontu dotyczyło starej części budynku.   

Wydatki wykonane-17155,05zł

Wydatki wykonane-zadanie-322-2999,00zł

 

7) § 4260-zakup energii.

    Dokonano opłat za media zgodnie z faktycznym zużyciem nośników energii cieplnej, elektrycznej, gazu, wody  w wysokości 52177,94 co stanowi 100% zaplanowanej w budżecie  kwoty. Sytuacja powyższa  spowodowana jest wzrostem opłaty stałej za dostarczane ciepło, wysokimi opłatami za zużycie ciepła  w długim okresie grzewczym (od grudnia do kwietnia), a przede wszystkim  faktem, iż Zespół  Szkół Specjalnych nr 10, z którym współużytkujemy budynek, partycypuje w kosztach zakupu energii tylko w około 20%.  Sytuacja powyższa musi ulec zmianie w następnych kwartałach.

Wydatki wykonane-52177,94zł

 

8) § 4270-zakup usług remontowych.

   Drobne remonty i naprawy wykonano na sumę 2502,00zł. co stanowi 100% zaplanowanej kwoty. Na tym § zaplanowane również było zadanie 322 w kwocie 2000,00zł. Została ona wydatkowana na opłatę za robociznę dotyczącą wymiany drzwi wejściowych oraz zainstalowanie przesuwanej ściany działowej. Nadmienić tutaj trzeba, iż całość przeprowadzonego remontu, poza wymienionymi wyżej, zrealizowana została bezpłatnie

w ramach współdziałania naszego ośrodka z Zakładem Karnym w Jastrzębiu.

Wydatki wykonane-2502,00zł

Wydatki wykonane-zadanie 322-2000,00zł

 

9) § 4280-zakup usług zdrowotnych.

   Wykorzystano 100% planu na przeprowadzenie okresowych, obowiązkowych badań pracowników.

Wydatki wykonane-970,00zł

 

10) § 4300-zakup usług pozostałych.

   Dokonano opłat za przeglądy instalacji gazowej, elektrycznej, przeglądy kominiarskie, usługi pocztowe, telefoniczne, wywóz nieczystości ogólnie w 100% zaplanowanej kwoty .

w wysokości  7349,20.

Wydatki wykonane-7349,20zł

 

11) § 4410-podróże służbowe krajowe.

   Dokonano wypłat delegacji pracownikom placówki co stanowi 92,5% zaplanowanej kwoty.

Wydatki wykonane-605,50zł

 

12) § 4430-różne opłaty i składki

    Zapłacono składki na ubezpieczenie skazanych, których zatrudnialiśmy w ramach nieodpłatnej pracy według umowy z  Zakładem Karnym w Jastrzębiu Zdroju. Stanowi to 6% zaplanowanej kwoty w wysokości  72,00 zł.  Pozostała   kwota została wykorzystana w III kwartale na ubezpieczenie budynku od pożaru i kradzieży w terminie zakończenia dotychczasowej rocznej polisy.

Wydatki wykonane-1200,00zł

 

13)§4440-odpis na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

    Środki na ZFŚS zostały wykorzystane w 100% w kwocie  18219,00 

Wydatki wykonane-18219,00zł

 

 

RAZEM ZREALIZOWANO- 759330,26zł

  Stanowi to 100% zaplanowanej kwoty.

 

Dział              851  Ochrona Zdrowia

Rozdział   85195   Pozostała działalność

 

Realizacja środka specjalnego.

Środek specjalny został utworzony na żywienie zbiorowe dzieci uczęszczających do DNiR.  Stanowią go wpłaty rodziców żywionych dzieci, dofinansowania z  OPS Jastrzębie Zdrój, Wodzisław i Pawłowice.

W minionym roku dokonano wpłat w wysokości 44894,77zł co stanowi 83,13% planowanych wpływów oraz dokonano wydatków w kwocie 45323,58zł co stanowi 84% planowanych wydatków. Odchylenie od planowanej kwoty spowodowane jest zaplanowaniem wyższej frekwencji  dzieci.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 21.07.2004 11:31
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 85
Odpowiedzialny za treść: Robert Ostrowski
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 21.07.2004 11:31
Ostatnio zaktualizował: Kinga Czakon
Data ostatniej aktualizacji: 06.06.2006 12:31
Liczba wyświetleń: 200
Drukuj Zapisz do PDF