Wydział Organizacyjny
Naczelnik:
Marzena Zbrońska - pokój 054B
Telefon: 32 4785 150,
e-mail: mzbronska@um.jastrzebie.pl
or@um.jastrzebie.pl
Referat Ogólny - Kierownik
Justyna Wojciech - pokój 021A,
Telefon: 32 4785 194,
E-mail: jwojciech@um.jastrzebie.pl
Referat Kadr - Kierownik
Grzegorz Wacławik -pokój 103A,
telefon – 32 4785 247
Referat Gospodarczy - Kierownik:
Wioleta Mura-Lukasek - pokój 059B,
telefon – 32 4785 252,
e-mail: wmlukasek@um.jastrzebie.pl
Usytuowanie wydziału:
Wydział Organizacyjny mieści się:
- w budynku „A” - parter, pokoje: 001A, 019A – 021A
- I piętro – pokoje: 103A,105A, 121A – 122A,
- II piętro – pokoje: 202A
- w budynku B” - parter - pokoje: 054B – 059B, 065B
- w Sali Obsługi Interesantów – stanowisko nr 2.
Adres Urzędu:
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Godziny przyjmowania interesantów:
od poniedziałku do środy - od godz. 7.30 do 15.30,
czwartek - od godz. 7.30 do 17.00,
piątek - od godz. 7.30 do 14.00.
Godziny przyjmowania interesantów na Sali Obsługi:
od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:00,
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00,
piątek - od godz. 7:30 do 14:00.
Zakres kompetencji:
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
- organizacja i zapewnienie odpowiednich warunków do pracy w Urzędzie,
- opracowywanie i aktualizacja regulaminu organizacyjnego Urzędu,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych Urzędu,
- prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta,
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji dla których organem właściwym do rozpatrzenia jest Prezydent Miasta,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na obszarze miasta,
- obsługa kancelaryjno biurowa narad prezydenckich,
- opracowywanie rocznego planu szkoleń oraz organizacja szkoleń oraz prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na szkolenia, seminaria, kursy i konferencje,
- organizowanie praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie,
- zapewnianie należytego zabezpieczenia i ochrony mienia Urzędu,
- dokonywanie przeglądów stanu pomieszczeń w budynkach Urzędu,
- współdziałanie z Wydziałem Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji w zakresie wykonywania drobnych remontów,
- prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem przeciwpożarowym w budynkach urzędu innych niż wykonywanych przez Inspektora BHP,
- realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy innych niż wykonywanych przez Inspektora BHP,
- zaopatrzenie pracowników obsługi w odzież ochronną, odzież roboczą i sprzęt ochrony osobistej,
- prowadzenie spraw związanych z ruchem środków trwałych i przedmiotów nietrwałych, dokonywanie przeglądów stanu umeblowania i elementów wyposażenia budynków Urzędu, egzekwowanie udzielonych gwarancji oraz wykonywanie lub zlecanie napraw,
- zaopatrzenie wszystkich stanowisk pracy w materiały biurowe, formularze i druki,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
- prowadzenie spraw związanych z łącznością telefoniczną: stacjonarną i telefonii komórkowej,
- zaopatrzenie Urzędu i jednostek oświatowych w pieczęcie urzędowe, prowadzenie ich ewidencji i likwidacji,
- utrzymanie czystości w budynkach Urzędu i otoczeniu,
- eksploatacja służbowych samochodów osobowych,
- naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska przez Urząd,
- sporządzanie umów dotyczących pojazdów prywatnych używanych do celów służbowych,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
- prowadzenie gospodarki etatami i funduszem wynagrodzeń,
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z ustawy o pracowniczych planach kapitałowych w zakresie bieżącej realizacji zadań wydziału,
- czuwanie nad dyscypliną pracy w Urzędzie,
- wykonywanie czynności związanych z realizacją ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- wykonywanie czynności związanych z udzielaniem pracownikom pożyczek na cele mieszkaniowe i zapomóg ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- wykonywanie kontroli prawidłowego wykorzystywania zwolnień lekarskich,
- opracowywanie sprawozdawczości dotyczącej spraw kadrowych,
- prowadzenie biura rzeczy znalezionych,
- prowadzenie Biura Obsługi Interesantów (w zakresie organizacyjnym), w tym zapewnienie funkcjonowania Punktu Informacyjnego na Sali Obsługi Interesantów,
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem naborów na wolne stanowiska pracy w Urzędzie,
- organizowanie konkursów na realizację zadań miasta przez organizacje pozarządowe w zakresie działania Wydziału Organizacyjnego,
- organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału na zasadach określonych zarządzeniem Prezydenta,
- realizacja zadań wynikających z obowiązku zawiadamiania wojskowych komendantów uzupełnień, właściwych ze względu na miejsce pobytu stałego (zamieszkania) lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące pracownika, o jego zatrudnieniu i zwolnieniu oraz o kwalifikacjach i zajmowanym stanowisku,
- realizacja zadań wynikających z obowiązku reklamowania na wniosek i z Urzędu pracowników od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
- prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Wydziału, w tym w szczególności spraw dotyczących:
- sytemu zarządzania jakością,
- kontroli zarządczej,
- wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, - przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Wydziału Organizacyjnego
Odpowiedzialny za treść: | Anna Hetman |
---|---|
Data wytworzenia: | 12.02.2019 |
Opublikował w BIP: | Rafał Stelmaczonek |
Data opublikowania: | 20.10.2014 10:37 |
Ostatnio zaktualizował: | Ksenia Marzańska |
Data ostatniej aktualizacji: | 29.09.2021 13:15 |
Liczba wyświetleń: | 8817 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.