Wydział Informacji, Promocji i Obsługi Inwestora
Naczelnik:
Jacek Stefaniak - pokój nr
Telefon:
e-mail:
Zastępca naczelnika:
Piotr Kędzierski - pokój nr 102A
Telefon: 32 4785 181
e-mail: pkedzierski@um.jastrzebie.pl
Telefon: 32 4785 339, 324785 390
Usytuowanie wydziału:
Wydział Informacji, Promocji i Obsługi Inwestora znajduje się w budynku „A”, na I piętrze.
Zajmuje pokoje o numerach: 116A, 107A i 102A
Adres Urzędu:
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Godziny przyjmowania interesantów:
od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:30,
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00,
piątek - od godz. 7:30 do 14:00.
Zakres kompetencji:
- budowa strategii i planów promocyjnych miasta,
- kreowanie, realizacja i prowadzenie bieżących działań promocyjnych i komunikacyjnych zmierzających do budowy i utrwalania marki miasta,
- współpraca z mediami, w tym obsługa prasowa Prezydenta, Urzędu oraz jednostek organizacyjnych miasta,
- prowadzenie stron internetowych miasta,
- prowadzenie mediów społecznościowych miasta,
- organizacja przedsięwzięć promocyjnych i współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w tym zakresie,
- redagowanie i opiniowanie materiałów promocyjnych o zasięgu lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym,
- współudział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie miasta,
- prowadzenie spraw związanych z promocją miasta poprzez kulturę i sport oraz promocją gospodarczą,
- udział w wydarzeniach promujących miasto Jastrzębie-Zdrój, m.in. targach, forach, kongresach czy konferencjach,
- dobór asortymentu, opracowanie projektów graficznych, prowadzenie magazynu, ewidencja i dystrybucja materiałów promocyjnych,
- nadzór nad prawidłowym stosowaniem Księgi Identyfikacji Wizualnej Miasta
- nadzór nad prawidłowym stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu,
- współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta i spółkami komunalnymi w zakresie spójności wizerunkowej,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu realizacji działań marketingowych zmierzających do budowania marki miasta,
- prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z wydarzeń miejskich,
- wydawanie biuletynu informacyjnego „Jastrząb”,
- przygotowywanie informacji Prezydenta dla Rady Miasta o działaniach podejmowanych w czasie między sesjami,
- opracowywanie wydawnictw (tj. opracowanie projektów graficznych, opracowywanie tekstów, dobór fotografii itp.) informacyjno-promocyjnych miasta (albumy, foldery, ulotki itp.) oraz ich dystrybucja wśród grup docelowych,
- udział w wyznaczeniu głównych kierunków rozwoju miasta,
- ewaluacja bieżącej strategii rozwoju miasta,
- koordynacja prac nad przygotowaniem każdej kolejnej strategii rozwoju miasta,
- monitoring realizacji strategii rozwoju miasta,
- monitoring i ewaluacja innych dokumentów strategicznych opracowywanych w Urzędzie Miasta, a związanych z rozwojem miasta,
- monitoring i analiza przemian, zjawisk i procesów zachodzących w gospodarce oraz sferze społecznej na poziomie krajowym i regionalnym oraz dokumentów z nimi związanych,
- opracowywanie na podstawie danych przekazywanych z wydziałów i jednostek raportów o stanie miasta w wersji elektronicznej i papierowej,
- współpraca z przedstawicielami środowisk gospodarczych, samorządami gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi i podmiotami naukowymi w zakresie rozwoju miasta,
- koordynowanie prac ciał doradczych powołanych przy Prezydencie Miasta w zakresie rozwoju gospodarczego miasta i wspierania przedsiębiorczości,
- udział w opracowywaniu diagnoz społecznych i gospodarczych, kluczowych dla rozwoju miasta,
- prowadzenie obsługi i działań doradczych dla inwestorów lokalnych, krajowych i zagranicznych,
- wsparcie dla inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie procesu inwestycyjnego realizowanego przez Urząd Miasta oraz podmioty zewnętrzne, w tym wsparcie w sprawach administracyjnych,
- krajowa i międzynarodowa promocja gospodarcza miasta, w tym opracowanie i promocja oferty inwestycyjnej, udział w krajowych i zagranicznych wydarzeniach takich jak: targi branżowe, inwestycyjne, konferencje gospodarcze, seminaria misje studyjne przyjazdowe i wyjazdowe, organizacja konferencji, seminariów, przyjazdowych misji dziennikarzy gospodarczych,
- prowadzenie w formie elektronicznej bazy terenów inwestycyjnych miejskich oraz prywatnych,
- ścisła współpraca z podmiotami regionalnymi, instytucjami, uczelniami wyższymi, agencjami regionalnymi i krajowymi oraz innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi istotnymi w zakresie pozyskiwania inwestorów, promocji gospodarczej i tworzenia pozytywnego klimatu w mieście,\
- kreowanie i prowadzenie działań w zakresie aktywności zagranicznej miasta, realizowanej poprzez współpracę z miastami partnerskimi, organizacjami i stowarzyszeniami międzynarodowymi oraz instytucjami Unii Europejskiej,
- koordynacja współpracy zagranicznej realizowanej poprzez poszczególne wydziały Urzędu i jednostki miejskie,
- obsługa kontaktów zagranicznych miasta, w tym organizacja pobytu przedstawicieli partnerów zagranicznych, dziennikarzy ekonomicznych, organizacji międzynarodowych, placówek dyplomatycznych oraz delegacji zagranicznych przyjmowanych przez władze miasta,
- planowanie i przygotowywanie wizyt zagranicznych władz miasta,
- opracowywanie materiałów i programów w zakresie oferty inwestycyjnej, potencjału miasta i promocji przedsiębiorczości, gospodarczej współpracy krajowej i zagranicznej,
- udział w krajowych i zagranicznych wydarzeniach z zakresu promocji gospodarczej w tym: w targach krajowych i zagranicznych (branżowych i inwestycyjnych), konferencjach i seminariach, spotkaniach B2B, misjach inwestycyjnych, study tourach,
- opracowywanie i realizacja wspólnych projektów gospodarczych, rozwojowych, kompetencyjnych, transformacyjnych z partnerami krajowymi i zagranicznymi wynikających z obowiązującej strategii rozwoju miasta,
- tworzenie bazy firm i przedsiębiorstw,
- udział i organizacja konferencji, seminariów, wizyt studyjnych i spotkań gospodarczych, w tym międzynarodowych i zagranicznych,
- organizacja krajowych i zagranicznych misji gospodarczych Prezydenta Miasta,
- prowadzenie działań z zakresu krajowego i zagranicznego bezpośredniego marketingu inwestycyjnego,
- współpraca z krajowymi i zagranicznymi JST w zakresie realizacji zadań strategicznych miasta,
- współpraca z innymi wydziałami i jednostkami miasta w zakresie obsługi inwestora i prowadzenia działań wspierających rozwój i dywersyfikację gospodarczą miasta, wspieranie przedsiębiorczości i transformacji społeczno-ekonomicznej,
- planowanie i realizacja budżetu z zakresu zadań wydziału i jej bieżąca analiza,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie powierzonych obowiązków,
- prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Wydziału, w tym w szczególności spraw dotyczących:
a) sytemu zarządzania jakością,
b) kontroli zarządczej,
c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, - organizowanie konkursów na realizację zadań Miasta przez organizacje pozarządowe w zakresie działania Wydziału,
- organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału na zasadach określonych zarządzeniem Prezydenta,
- przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Wydziału
Odpowiedzialny za treść: | Michał Urgoł |
---|---|
Data wytworzenia: | 20.10.2014 |
Opublikował w BIP: | Ksenia Marzańska |
Data opublikowania: | 20.10.2014 14:18 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.10.2024 10:18 |
Liczba wyświetleń: | 11527 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.