W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wydział Informacji, Promocji i Obsługi Inwestora

Naczelnik:

Jacek Stefaniak - pokój nr
Telefon:

e-mail:

Zastępca naczelnika:

Piotr Kędzierski - pokój nr 102A
Telefon: 32 4785 181
e-mail: pkedzierski@um.jastrzebie.pl

 

Telefon: 32 4785 339, 324785 390

Usytuowanie wydziału:

Wydział Informacji, Promocji  i Obsługi Inwestora znajduje się w budynku „A”, na I  piętrze.
Zajmuje pokoje o numerach: 116A, 107A i 102A

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:30,
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00,
piątek - od godz. 7:30 do 14:00.


Zakres kompetencji
:

Do zadań Wydziału Informacji, Promocji i Obsługi Inwestora należy w szczególności:
  1. budowa strategii i planów promocyjnych miasta,
  2. kreowanie, realizacja i  prowadzenie bieżących działań promocyjnych i  komunikacyjnych zmierzających do budowy i utrwalania marki miasta,
  3. współpraca z  mediami, w  tym obsługa prasowa Prezydenta, Urzędu oraz jednostek organizacyjnych miasta,
  4. prowadzenie stron internetowych miasta,
  5. prowadzenie mediów społecznościowych miasta,
  6. organizacja przedsięwzięć promocyjnych i współpraca z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi w tym zakresie,
  7. redagowanie i opiniowanie materiałów promocyjnych o zasięgu lokalnym, regionalnym, krajowym i zagranicznym,
  8. współudział w organizowaniu imprez kulturalnych i sportowych na terenie miasta,
  9. prowadzenie spraw związanych z promocją miasta poprzez kulturę i sport oraz promocją gospodarczą,
  10. udział w wydarzeniach promujących miasto Jastrzębie-Zdrój, m.in. targach, forach, kongresach czy konferencjach,
  11. dobór asortymentu, opracowanie projektów graficznych, prowadzenie magazynu, ewidencja i dystrybucja materiałów promocyjnych,
  12. nadzór nad prawidłowym stosowaniem Księgi Identyfikacji Wizualnej Miasta
  13. nadzór nad prawidłowym stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu,
  14. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta i spółkami komunalnymi w zakresie spójności wizerunkowej,
  15. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu realizacji działań marketingowych zmierzających do budowania marki miasta,
  16. prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z wydarzeń miejskich,
  17. wydawanie biuletynu informacyjnego „Jastrząb”,
  18. przygotowywanie informacji Prezydenta dla Rady Miasta o działaniach podejmowanych w czasie między sesjami,
  19. opracowywanie wydawnictw (tj. opracowanie projektów graficznych, opracowywanie tekstów, dobór fotografii itp.) informacyjno-promocyjnych miasta (albumy, foldery, ulotki itp.) oraz ich dystrybucja wśród grup docelowych,
  20. udział w wyznaczeniu głównych kierunków rozwoju miasta,
  21. ewaluacja bieżącej  strategii rozwoju miasta,
  22. koordynacja prac nad przygotowaniem każdej kolejnej strategii rozwoju miasta,
  23. monitoring realizacji strategii rozwoju miasta,
  24. monitoring i ewaluacja innych dokumentów strategicznych opracowywanych w Urzędzie Miasta, a związanych z rozwojem miasta,
  25. monitoring i analiza przemian, zjawisk i procesów zachodzących w gospodarce oraz sferze społecznej na poziomie krajowym i regionalnym oraz dokumentów z nimi związanych,
  26. opracowywanie na podstawie danych przekazywanych z wydziałów i jednostek raportów o stanie miasta w wersji elektronicznej i papierowej,
  27. współpraca z przedstawicielami środowisk gospodarczych, samorządami gospodarczymi, organizacjami pozarządowymi i podmiotami naukowymi w zakresie rozwoju miasta,
  28. koordynowanie prac ciał doradczych powołanych przy Prezydencie Miasta w zakresie rozwoju gospodarczego miasta i wspierania przedsiębiorczości,
  29. udział w opracowywaniu diagnoz społecznych i gospodarczych, kluczowych dla rozwoju miasta,
  30. prowadzenie obsługi i działań doradczych dla inwestorów lokalnych, krajowych i zagranicznych,
  31. wsparcie dla  inwestorów krajowych i zagranicznych w zakresie procesu inwestycyjnego realizowanego przez Urząd Miasta oraz podmioty zewnętrzne, w tym wsparcie w sprawach administracyjnych,
  32. krajowa i  międzynarodowa promocja gospodarcza miasta, w tym opracowanie i  promocja oferty inwestycyjnej, udział w krajowych i zagranicznych wydarzeniach takich jak: targi branżowe, inwestycyjne, konferencje gospodarcze, seminaria misje studyjne przyjazdowe i wyjazdowe, organizacja konferencji, seminariów, przyjazdowych misji dziennikarzy gospodarczych,
  33. prowadzenie w formie elektronicznej bazy terenów inwestycyjnych miejskich oraz prywatnych,
  34. ścisła współpraca z podmiotami regionalnymi, instytucjami, uczelniami wyższymi, agencjami regionalnymi i krajowymi  oraz innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi istotnymi w zakresie pozyskiwania inwestorów, promocji gospodarczej i tworzenia pozytywnego klimatu w mieście,\
  35. kreowanie i prowadzenie działań w zakresie aktywności zagranicznej miasta, realizowanej poprzez współpracę z miastami partnerskimi, organizacjami i stowarzyszeniami międzynarodowymi oraz instytucjami Unii Europejskiej,
  36. koordynacja współpracy zagranicznej realizowanej poprzez poszczególne wydziały Urzędu i jednostki miejskie,
  37. obsługa kontaktów zagranicznych miasta, w tym organizacja pobytu przedstawicieli partnerów zagranicznych, dziennikarzy ekonomicznych, organizacji międzynarodowych, placówek dyplomatycznych oraz delegacji zagranicznych przyjmowanych przez władze miasta,
  38. planowanie i przygotowywanie wizyt zagranicznych władz miasta,
  39. opracowywanie materiałów i programów w zakresie oferty inwestycyjnej, potencjału miasta i promocji przedsiębiorczości, gospodarczej współpracy krajowej i zagranicznej,
  40. udział w krajowych i zagranicznych wydarzeniach z zakresu promocji gospodarczej w tym: w targach krajowych i zagranicznych (branżowych i inwestycyjnych), konferencjach i seminariach, spotkaniach B2B, misjach inwestycyjnych, study tourach,
  41. opracowywanie i realizacja wspólnych projektów gospodarczych, rozwojowych, kompetencyjnych, transformacyjnych z partnerami krajowymi i zagranicznymi wynikających z obowiązującej strategii rozwoju miasta,
  42. tworzenie bazy firm i przedsiębiorstw,
  43. udział i  organizacja konferencji, seminariów, wizyt studyjnych i  spotkań gospodarczych, w tym międzynarodowych i zagranicznych,
  44. organizacja krajowych i zagranicznych misji gospodarczych Prezydenta Miasta,
  45. prowadzenie działań z zakresu krajowego i zagranicznego bezpośredniego marketingu inwestycyjnego,
  46. współpraca z krajowymi i zagranicznymi JST  w zakresie realizacji zadań strategicznych miasta,
  47. współpraca z innymi wydziałami i jednostkami miasta w zakresie obsługi inwestora i prowadzenia działań wspierających rozwój i dywersyfikację gospodarczą miasta, wspieranie przedsiębiorczości i transformacji społeczno-ekonomicznej,
  48. planowanie i realizacja budżetu z zakresu zadań wydziału i jej bieżąca analiza,
  49. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie powierzonych obowiązków,
  50. prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Wydziału, w tym w szczególności spraw dotyczących:
    a) sytemu zarządzania jakością,
    b) kontroli zarządczej,
    c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
  51. organizowanie konkursów na realizację zadań Miasta przez organizacje pozarządowe w zakresie działania Wydziału,
  52. organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału na zasadach określonych zarządzeniem Prezydenta,
  53. przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Wydziału
Odpowiedzialny za treść: Michał Urgoł
Data wytworzenia: 20.10.2014
Opublikował w BIP: Ksenia Marzańska
Data opublikowania: 20.10.2014 14:18
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Abrahamczyk
Data ostatniej aktualizacji: 01.10.2024 10:18
Liczba wyświetleń: 11527
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.