W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sekretarz Miasta

 Krzysztof Kucia - pokój 105A
  telefon: 32 4785 250
  e-mail: sekretarz@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie:

Sekretarz Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój 105 A

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

 


Krzysztof Kucia - ur. 10.08.1973 roku. Żonaty, ma córkę i syna. Od drugiego roku życia mieszka w Jastrzębiu-Zdroju. Ukończył Uniwersytet Wrocławski na kierunku nauki polityczne (praca magisterska z zakresu zarządzania zadaniami gminy). Ukończył także studia podyplomowe o specjalności prawo i administracja.

W czasie studiów pracował jako dziennikarz. W latach 1999-2015 pełnił funkcję naczelnika Wydziału Obywatelskiego Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój

 

Zakres działań i kompetencji Sekretarza Miasta:

1) zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających sprawne wykonywanie zadań Urzędu,
2) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej narad ogólnych, w tym opracowywanie rozstrzygnięć i decyzji Prezydenta podjętych na naradach i przekazywanie ich zainteresowanym,
3) nadzorowanie prac w zakresie przygotowywania projektów uchwał Rady Miasta,
4) nadzorowanie prac w zakresie przygotowywania zarządzeń Prezydenta,
5) nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,
6) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
7) nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie instrukcji kancelaryjnej i innych aktów wewnętrznych,
8) podejmowanie decyzji o odbywaniu przez pracowników podróży służbowych,
9) dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu,
10) koordynowanie pracy:
a) Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
b) Straży Miejskiej, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,
11) koordynowanie współdziałania organów miasta z jednostkami  pomocniczymi Miasta,
12) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami, biurami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu:
a) Biurem Rady Miasta,
b) Informatyki Miejskiej,
c) Organizacyjnym,
d) Urzędem Stanu Cywilnego.
13) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta,
14) pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

Wytworzył: Rafał Stelmaczonek
Data wytworzenia: 15.10.2014
Opublikował w BIP: Monika Dudacy
Data opublikowania: 15.10.2014 18:59
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Abrahamczyk
Data ostatniej aktualizacji: 08.05.2023 09:30
Liczba wyświetleń: 4336
Drukuj Zapisz do PDF