W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Biuro Rady Miasta

Naczelnik:

Barbara Madera - pokój 126A
Telefon: 324785210, faks: 324785193.
E-mail: brm@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie biura:

Biuro Rady Miasta mieści się w budynku „A”, na I piętrze.
Zajmuje pokoje: 125A – 127A.

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:30, 
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00, 
piątek - od godz. 7:30 do 14:00.

Zakres kompetencji:

Do zadań Biura Rady Miasta należy w szczególności:

  1. przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień,
  2. przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom,
  3. współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, przekazuje je zainteresowanym jednostkom oraz czuwa nad terminowym spływem informacji dotyczących ich realizacji,
  4. prowadzenie rejestrów uchwał Rady, interpelacji i wniosków Radnych Rady, wniosków Komisji Rady,
  5. sporządzanie zbiorczych (kwartalnych i rocznych) informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta,
  6. nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz wolne głosy i wnioski Radnych Rady Miasta,
  7. sporządzanie protokołów z obrad sesji i kompletowanie dokumentacji materiałów z sesji,
  8. przygotowywanie posiedzeń komisji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń i zawiadomień,
  9. przekazywanie wniosków, opinii, sprawozdań zainteresowanym jednostkom,
  10. sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji oraz kompletowanie dokumentacji i materiałów,
  11. pomaganie w koordynowaniu kontroli prowadzonych przez komisje,
  12. przygotowywanie projektów planów spotkań Radnych z wyborcami i planów dyżurów,
  13. współdziałanie z wydziałami i biurami Urzędu w zakresie przygotowywania materiałów dla potrzeb Rady, jej organów i Radnych,
  14. prowadzenie i koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem wyborów prezydenckich, parlamentarnych i samorządowych oraz referendum, we współpracy z Wydziałem Spraw Obywatelskich i Komunikacji,
  15. realizacja zadań wynikających z obowiązku reklamowania z Urzędu Radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
  16. prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Biura, w tym w szczególności spraw dotyczących:
    a) sytemu zarządzania jakością,
    b) kontroli zarządczej,
    c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
  17. organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału na zasadach określonych zarządzeniem Prezydenta,
  18. przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Biura.
Odpowiedzialny za treść: Anna Hetman
Data wytworzenia: 12.02.2019
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 20.10.2014 13:48
Ostatnio zaktualizował: Ksenia Marzańska
Data ostatniej aktualizacji: 29.09.2021 14:25
Liczba wyświetleń: 4817
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.