Biuro ds. Zamówień Publicznych
Naczelnik:
Barbara Chodakowska - pokój 304A
tel.: 324785133.
e-mail: bchodakowska@um.jastrzebie.pl
bzp@um.jastrzebie.pl
Zastępca naczelnika:
Marta Sobczak - pokój 519A
tel. 32 4785 163
e-mail: msobczak@um.jastrzebie.pl
Usytuowanie biura:
Biuro mieści się w budynku „A”, na V i III piętrze.
Zajmuje pokoje: 513A, 519A, 304A
Adres Urzędu:
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Godziny przyjmowania interesantów:
od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:30,
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00,
piątek - od godz. 7:30 do 14:00
Zakres kompetencji:
Do zadań Biura ds. Zamówień Publicznych należy w szczególności:
- uczestniczenie w komisjach przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień publicznych",
- opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszeń o zamówieniu na bazie danych przekazywanych przez wydział merytoryczny i ich publikacja,
- przygotowywanie pozostałych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania na bazie danych przekazywanych przez wydział merytoryczny,
- przygotowywanie i wysyłanie zaproszeń do wzięcia udziału w postępowaniu,
- weryfikacja projektów umów przygotowywanych przez wydział merytoryczny,
- prowadzenie wszelkiej korespondencji odbywającej się w ramach prowadzonego postępowania w szczególności dotyczących wzywania do uzupełnienia dokumentów, poprawy oferty, wyjaśnienia treści złożonych ofert, wyjaśnienia elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny itd.
- przygotowywanie i wysyłanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych informacji z otwarcia ofert w terminie wynikającym z ustawy,
- przygotowywanie dyspozycji zwrotu wadium wniesionego w ramach prowadzonego postępowania w terminach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie ogłoszeń o udzielaniu zamówienia i ich publikacja,
- przygotowywanie protokołów z postępowań,
- pilnowanie wszelkich terminów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
- weryfikacja i parafowanie zawieranych przez Prezydenta Miasta lub z jego upoważnienia, umów pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:
a) zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli było wymagane,
b) zakazu zmian postanowień umowy z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) możliwości odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 456 stawy Prawo zamówień publicznych,
d) terminu na jaki zostaje zawarta,
e) zapisów dotyczących podwykonawstwa zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień publicznych,
f) zapisów dotyczących klauzul waloryzacyjnych,
g) zgodności realizacji wydatków z "Planem zamówień publicznych". - przygotowywanie i publikowanie w formie ogłoszenia informacji o zmianie umowy,
- przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń o wykonaniu umowy na podstawie danych przekazywanych przez wydziały merytoryczne,
- analiza raportów z realizacji zamówienia i przekazywanie ich do właściwej dokumentacji,
- zawiadamianie wykonawców o wniesionych odwołaniach w ramach prowadzonego postępowania,
- występowanie w imieniu Prezydenta w postępowaniach odwoławczych przed właściwymi organami orzekającymi, wraz z przedstawicielami wydziałów merytorycznych,
- prowadzenie "Rejestru zamówień publicznych realizowanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych",
- prowadzenie "Rejestru zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych",
- prowadzenie "Rejestru umów zawartych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych",
- Opracowywanie i aktualizowanie "Planu zamówień publicznych" Urzędu Miasta,
- Prowadzenie zbiorczej sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością Biura,
- udzielanie jednostkom organizacyjnym Miasta niezbędnych informacji i wyjaśnień z zakresu obowiązujących przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- organizowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie zasad, form i trybów udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta,
- opracowywanie i aktualizowanie ujednolicanych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w formie regulaminu udzielania zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z Systemem Zarządzania Jakością Biura,
- kompletowanie, udostępnianie aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
Odpowiedzialny za treść: | Anna Hetman |
---|---|
Data wytworzenia: | 12.02.2019 |
Opublikował w BIP: | Rafał Stelmaczonek |
Data opublikowania: | 20.10.2014 13:54 |
Ostatnio zaktualizował: | Ksenia Marzańska |
Data ostatniej aktualizacji: | 29.09.2021 14:37 |
Liczba wyświetleń: | 4700 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.