W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Powrót

Wydział Księgowości Budżetowej

Naczelnik:

Marzena Kryst - pokój 164B
Telefon: 32 4785 185,
e-mail: mkryst@um.jastrzebie.pl

Referat Księgowości Budżetowej - Kierownik:

Katarzyna Rolnicka - pokój 161B,
telefon – 32 4785 222.

Referat ds. Księgowości Środków Pomocowych -Kierownik

Lucyna Moczała - pokój 260B
Telefon - 32 4785 380
E-mail: lmoczala@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie wydziału:

Wydział Księgowości Budżetowej znajduje się w budynku „B”, na I i II piętrze.
Zajmuje pokoje o numerach: 160B - 164B i 259B - 260B.

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7.30 do 15.30, 
czwartek - od godz. 7.30 do 17.00, 
piątek - od godz. 7.30 do 14.00.

Zakres kompetencji:

Do zadań Wydziału Księgowości Budżetowej należą sprawy dotyczące księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki Urząd Miasta, w szczególności:

  1. prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi finansowo - księgowej: jednostki  budżetowe – Urząd Miasta dotyczących wydatków, w tym m.in. z zakresu funduszy  (PFRON,  ZFŚS, PRACY – dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników), PKZP, 
    w  szczególności:
    a) kontrola formalno - rachunkowa dowodów księgowych,
    b) dekretacja dowodów księgowych,
    c) prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym między innymi ksiąg głównych,
    d) pomocniczych, dzienników częściowych, zestawień obrotów i sald księgi głównej
    e) oraz sald ksiąg pomocniczych, wykazów składników aktywów i pasywów,
    f) dokonywania odpisów umorzeniowych i amortyzacji środków trwałych i wartości
    g) niematerialnych i prawnych,
    h) sporządzania sprawozdań budżetowych, bilansu, rachunku zysków i strat,
    i) zestawienia zmian funduszu,
    j) przygotowywanie okresowych informacji wynikających z prowadzonej ewidencji
    k) księgowej,
    l) dokonywanie uzgodnień finansowych z wydziałami Urzędu,
    m) realizacja płatności wydatków,
    n) archiwizacja dokumentacji  finansowo – księgowej,
  2. prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi budżetowo – księgowej zadań związanych z realizacją  projektów z udziałem bezzwrotnych środków zagranicznych,
  3. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie w zakresie należącym do kompetencji wydziału,
  4. prowadzenie spraw płacowych oraz rozliczeń w zakresie ubezpieczeń i podatku dochodowego, pracowników Urzędu a także między innymi osób zatrudnionych na umowy zlecenia i o dzieło, stypendystów, diet radnych, na podstawie otrzymanych dyspozycji, list płac,
  5. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem obowiązków wynikających z ustawy o pracowniczych planach kapitałowych w zakresie bieżącej realizacji zadań wydziału,
  6. dokonywanie uzgodnień w zakresie sald kont rozrachunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem udzielonych  dotacji,
  7. wystawianie zaświadczeń o danych wynikających z zakresu działania wydziału, w tym o wynagrodzeniach,
  8. uczestnictwo w pracach zespołów powoływanych do realizacji zadań mogących uzyskać współfinansowanie z środków pomocowych,
  9. organizowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów,
  10. weryfikacja zgodności z ewidencją księgową dokumentacji związanej z wniesieniem majątku w formie aportu, przygotowanej przez właściwe merytoryczne wydziały,
  11. prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Wydziału, w tym w szczególności spraw dotyczących:
    a) sytemu zarządzania jakością,
    b) kontroli zarządczej,
    c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego