Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070

e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Wydział Księgowości Budżetowej

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Naczelnik:

mgr Marzena Kryst - pokój 164B
Telefon: 32 4785 185,
e-mail: mkryst@um.jastrzebie.pl

Referat Księgowości Budżetowej - Kierownik:

Aniela Kozieł - pokój 161B,
telefon – 32 4785 222.

Referat ds. Księgowości Środków Pomocowych -Kierownik

mgr Lucyna Moczała - pokój 260B
Telefon - 32 4785 380
E-mail: lmoczala@um.jastrzebie.pl

Usytuowanie wydziału:

Wydział Księgowości Budżetowej znajduje się w budynku „B”, na I i II piętrze.
Zajmuje pokoje o numerach: 160B - 164B i 259B - 260B.

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7.30 do 15.30, 
 czwartek - od godz. 7.30 do 17.00, 
 piątek - od godz. 7.30 do 14.00.

Zakres kompetencji:

Do zadań Wydziału Księgowości Budżetowej należą sprawy dotyczące księgowości syntetycznej i analitycznej jednostki Urząd Miasta, w szczególności:

1) prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi finansowo - księgowej:  jednostki  Budżetowe – Urząd Miasta dotyczących wydatków, w tym m.in. z zakresu funduszy   (PFRON,   ZFŚS, PRACY – dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników), PKZP,  w  szczególności:
a) kontrola formalno - rachunkowa dowodów księgowych,
b) dekretacja dowodów księgowych,
c) prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym między innymi ksiąg głównych,
a) pomocniczych, dzienników częściowych, zestawień obrotów i sald księgi głównej
b) oraz sald ksiąg pomocniczych, wykazów składników aktywów i pasywów,
c) dokonywania odpisów umorzeniowych i amortyzacji środków trwałych i wartości
d) niematerialnych i prawnych,
e) sporządzania sprawozdań budżetowych, bilansu, rachunku zysków i strat,
f) zestawienia zmian funduszu,
g) przygotowywanie okresowych informacji wynikających z prowadzonej ewidencji
h) księgowej,
i) dokonywanie uzgodnień finansowych z wydziałami Urzędu,
j) realizacja płatności wydatków,
k) archiwizacja dokumentacji  finansowo – księgowej,

2) prowadzenie całości spraw z zakresu obsługi budżetowo – księgowej zadań związanych z realizacją  projektów z udziałem bezzwrotnych środków zagranicznych,

3) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania i ich rozliczanie  w zakresie należącym do kompetencji wydziału,

4) prowadzenie spraw płacowych oraz rozliczeń w zakresie ubezpieczeń i podatku dochodowego, pracowników Urzędu a także między innymi osób zatrudnionych na umowy zlecenia i o dzieło, stypendystów, diet radnych, na podstawie otrzymanych dyspozycji, list płac,

5) dokonywanie uzgodnień w zakresie sald kont rozrachunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem udzielonych  dotacji,

6) wystawianie zaświadczeń o danych wynikających z zakresu działania wydziału, w tym o wynagrodzeniach,

7) uczestnictwo w pracach zespołów powoływanych do realizacji zadań mogących uzyskać współfinansowanie z środków pomocowych,

8) organizowanie i przeprowadzenie inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów,

9) weryfikacja zgodności z ewidencją księgową dokumentacji związanej z wniesieniem majątku w formie aportu, przygotowanej przez właściwe merytoryczne wydziały,

10) prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Wydziału, w tym w szczególności spraw dotyczących:
a) sytemu zarządzania jakością,
b) kontroli zarządczej,
c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij