Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070

e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Miejski Rzecznik:

Rzecznik - mgr Ewelina Stelmach - pokój 457B
Telefon: 32 4785351, faks: 32 4785373.
E-mail: prk@um.jastrzebie.pl  

Usytuowanie biura:

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w budynku „B” - IV piętro.
Zajmuje pokoje: 456B – 457B.

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7.30 do 15.30, 
czwartek - od godz. 7.30 do 17.00, 
piątek - od godz. 7.30 do 14.00.

Zakres kompetencji:

Miejski Rzecznik Konsumentów realizuje zadania przy pomocy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów, do którego zadań należą w szczególności:

1) udzielanie porad i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów w biurze rzecznika oraz telefonicznie, 

2) występowanie z pismami dotyczącymi sporów konsumentów ze sprzedawcami, usługodawcami i producentami,

3) pomoc w sporządzaniu pozwów do Sądu Konsumenckiego oraz sądów rejonowych,

4) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,

5) współdziałanie (współpraca) z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jednostkami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,

6) wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych,

7) prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Biura, w tym w szczególności spraw dotyczących:
a) sytemu zarządzania jakością,
b) kontroli zarządczej,
c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,

8) organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Biura Miejskiego
Rzecznika Konsumentów,

9) przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Biura.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij