W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Powrót

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów

Miejski Rzecznik:

Rzecznik - Ewelina Stelmach - pokój 457B
Telefon: 32 4785351
E-mail: prk@um.jastrzebie.pl  

Usytuowanie biura:

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w budynku „B” - IV piętro.
Zajmuje pokoje: 456B – 457B.

Adres Urzędu:

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój

Godziny przyjmowania interesantów:

od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do 15:30, 
czwartek - od godz. 7:30 do 17:00, 
piątek - od godz. 7:30 do 14:00.

Zakres kompetencji:

Miejski Rzecznik Konsumentów realizuje zadania przy pomocy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów, do którego zadań należą w szczególności:

  1. udzielanie porad i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów w biurze rzecznika oraz telefonicznie,
  2. występowanie z pismami dotyczącymi sporów konsumentów ze sprzedawcami, usługodawcami i producentami,
  3. pomoc w sporządzaniu pozwów do Sądu Konsumenckiego oraz sądów rejonowych,
  4. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  5. współdziałanie (współpraca) z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jednostkami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  6. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych,
  7. prowadzenie spraw związanych z Zarządzaniem Jakością Biura, w tym w szczególności spraw dotyczących:
    a) sytemu zarządzania jakością,
    b) kontroli zarządczej,
    c) wykonywania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
  8. organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału na zasadach określonych zarządzeniem Prezydenta,
  9. przeprowadzanie konsultacji społecznych w zakresie działania Biura.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego