W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 134 w sprawie Powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych w Jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych, będących na majątku Miasta Jastrzębie Zdrój. (Or.0151-134/2004)

RSS

ZARZĄDZENIE NR Or.0151-134/2004

Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój

z dnia 27 kwietnia 2004r.

 

w sprawie: Powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych w Jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych, będących na majątku Miasta Jastrzębie Zdrój.

 

Na podstawie art. 31, art 33 ust l i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie § 7 ust 3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr Or-0152/70/2003 Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój z dnia 25.02.2003 r.

 

Zarządzam

 

§1

Powołać Komisję w składzie:

         Marceli Świetliński - Przewodniczący Komisji,

         Bogusław Wróblewski - Z-ca przewodniczącego Komisji,

         Krzysztof Figaś - Członek Komisji,

         Alina Jagielnicka - Członek Komisji,

         Krystyna Chyłek - Członek Komisji

 

§2

Do zadań komisji należy przeprowadzenie likwidacji środków trwałych w Jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu miasta Jastrzębie Zdrój,

 

§3

1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

2. Komisja zakończy pracę z chwilą wyksięgowania z ewidencji Miasta środków trwałych podlegających likwidacji.

 

§4

Zarządzenie wchodzi w żyde z dniem podpisania.

 

Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 07.05.2004 12:48
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba wyświetleń: 547
Drukuj Zapisz do PDF