Zarządzenie nr 34 w sprawie zmiany Zarządzenia Prezydenta Miasta Nr Or-0152/70/2003 z dnia 25 lutego 2003 r. dot. nadania Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju (Or – 0151/ 34/2004)
RSSZ A R Z Ą D Z E N I E Nr Or – 0151/ 34/2004
Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój
z dnia 05 lutego 2004 roku.
w sprawie zmiany Zarządzenia Prezydenta Miasta Nr Or-0152/70/2003
z dnia 25 lutego 2003 r. dot. nadania Regulaminu organizacyjnego
Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 wraz z późniejszymi zmianami)
z a r z ą d z a m:
§ 1
W „Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju” wprowadzić zmiany:
1/ w § 10 w pkt. 1. dodając ppkt. g) o treści: „samodzielne stanowiska”.
2/ w § 10 w pkt. 2. po słowie „biura” dodając słowa: „i samodzielne stanowiska” oraz dodając ppkt. 23 o treści: „Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds . rozwiązywania problemów alkoholowych - PP”.
3/ w § 14 w pkt.12 dodając zapis: „oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Pełnomocnikiem Prezydenta Miasta ds. rozwiązywania problemów alkoholowych”.
4/ w § 19 dodając pkt.19. o treści: „uwierzytelnianie kopii dokumentów dotyczących wydziału”.
5/ w § 34 w pkt. 10 dodając zapis o treści: „prowadzenie Gminnego Centrum Informacji”.
6/ w § 36 wykreślić w pkt. 20 słowo: ”alkoholizmu”.
§ 2
Wprowadzić w „Regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju”
§ 41a o treści:
„Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. rozwiązywania problemów alkoholowych.
Do zadań Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. rozwiązywania problemów alkoholowych należy w szczególności:
1. działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszenia rozmiarów problemów alkoholowych,
2. inicjowanie i wspieranie merytoryczne i finansowe działań profilaktycznych na terenie szkół i placówek oświatowo-wychowawczych,
3. gromadzenie i upowszechnianie informacji o programach i podmiotach działających na rzecz profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i współpraca z nimi,
4. udział w pracach Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
5. przygotowywanie wspólnie z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie Prezydentowi Miasta corocznego projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
6. przygotowywanie planu finansowego do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
7. kontrolowanie przebiegu realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz wykorzystania środków finansowych przez instytucje i podmioty realizujące poszczególne zadania,
8. przygotowanie corocznego sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- 2 -
9. wspieranie merytoryczne i finansowe programów terapeutycznych i interwencyjnych realizowanych przez instytucje, organizacje i podmioty pozarządowe na terenie gminy,
10. współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej i wydziałami Urzędu Miasta w realizacji wspólnych zadań dotyczących profilaktyki przeciwalkoholowej.”.
§ 3
W załączniku do „Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju”,
tj. schemacie organizacyjnym Miasta, wprowadzić zmiany dodając w pionie wydziałów i biur Urzędu, bezpośrednio podlegających nadzorowi Prezydenta Miasta, zapis: „Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. rozwiązywania problemów alkoholowych”.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Opublikował w BIP: | Rafał Stelmaczonek |
---|---|
Data opublikowania: | 10.02.2004 11:38 |
Ostatnio zaktualizował: | Admin Admin |
Liczba wyświetleń: | 130 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.