W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Kontakt

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Zarządzenie nr 405 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania poniżej 60 tys. EURO pn: (Or 0151/405/2004)

XML

Treść

 

ZARZĄDZENIE Nr Or 0151/405/2004

Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój

z  dnia  15 grudnia 2004

 

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania poniżej 60 tys.  EURO pn:

 

Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 1   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004r. /; § 9  ust. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych.

zarządzam

§ 1

            Powołanie komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w składzie:

               1. mgr inż. Ireneusz Zalasa      - Przewodniczący Komisji

               2. mgr Barbara Chodakowska  - Zastępca Przewodniczącego Komisji

               3. Krzysztof Figaś                   - Sekretarz Komisji

               4. mgr Roman Foksowicz        - Członek Komisji    

               5. mgr Anita Gibas-Piasecka   - Członek Komisji

                                                  

§ 2

Do zadań Komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego pn: utrzymanie w stałej gotowości bojowej pojazdów pożarniczych i motopomp w:

1.       Ochotniczej Straży Pożarnej Jastrzębie Górne,

2.       Ochotniczej Straży Pożarnej Jastrzębie Moszczenica,

3.       Ochotniczej Straży Pożarnej Jastrzębie Szeroka,

4.       Ochotniczej Straży Pożarnej Jastrzębie Bzie,

5.       Ochotniczej Straży Pożarnej Jastrzębie Ruptawa.

 

§ 3

  1. Komisja Przetargowa rozpoczyna  prace z dniem powołania
  2. Komisja Przetargowa zakończy prace z  chwilą :

a)       podpisania  umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę,

b)       unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

§ 4

Komisja przetargowa pracować będzie zgodnie z 

a.  Ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie 

b. Regulaminem  udzielania zamówień publicznych;

c. Regulaminem pracy komisji przetargowej;

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane