Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Zarządzenie nr 165 w sprawie polityki jakości Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju (Or-0151/165/2004)

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Zarządzenie nr Or-0151/165/2004

Prezydenta Miasta Jastrzębie Zdrój

z dnia 31 maja 2004 r.

 

w sprawie: polityki jakości Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08.03.1990 r o samorządzie gminnym
(Dz.U. nr z 2001, nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami)

zarządzam co następuje :

 


§1

W celu zapewnienia wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania jakością według wymagań normy ISO 9001:2000 w Urzędzie Miasta w Jastrzębiu Zdroju ustanawiam Politykę Jakości Urzędu o następującej treści:

1. Urząd Miasta Jastrzębie Zdrój prowadzi obsługę Prezydenta Miasta
w realizacji zadań miasta określonych ustawą o samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym oraz zadań określonych:

a.      ustawami szczególnymi,

b.      statutem miasta,

c.      uchwałami Rady Miasta,

d.      zarządzeniami Prezydenta Miasta.

2. Urząd Miasta prowadzi także obsługę związaną z realizacją zadań zleconych porozumieniami lub wynikających z przepisów prawa. Współdziała przy wykonywaniu zadań z kierownikami miejskich służb, inspekcji i straży oraz jednostkami organizacyjnymi miasta.

 

3. Podstawowym celem działania Urzędu Miasta w Jastrzębiu Zdroju
jest realizacja zbiorowych potrzeb mieszkańców Miasta oraz świadczenie usług
na najwyższym poziomie. W szczególności Urząd Miasta dąży do doskonałości
w zakresie:

a.      jakości usług i obsługi mieszkańców,

b.      efektywności w gospodarowaniu środkami publicznymi,

c.      uzyskania jak najlepszej opinii mieszkańców o pracy Urzędu,

d.      stworzenia jak najlepszej atmosfery pracy i zadowolenia pracowników.

5. Dla osiągnięcia wskazanych celów polecam:

a.      opracować i wdrożyć w Urzędzie system zarządzania jakością według wymagań normy ISO 9001:2000,

b.      realizować zadania Urzędu w sposób sprawny, kompetentny, w trybie
i terminach określonych przepisami prawa i aktów wewnętrznych

c.      zapewnić klientom kompleksową informację dotyczącą zadań i spraw realizowanych przez Urząd,

d.      prowadzić stały nadzór nad wykonywaniem uchwał Rady Miasta
i zarządzeń Prezydenta Miasta,

e.      uwzględniać potrzeby i oczekiwania społeczności lokalnej
i dostosowywać organizację Urzędu do potrzeb klientów,

f.        podnosić kwalifikacje pracowników zatrudnionych w Urzędzie,

g.      wprowadzać nowoczesne technologie pracy.

 

§2

Wykonanie zarządzenia powierzam wszystkim pracownikom Urzędu Miasta.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij