W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Uchwała nr VIII.61.2011

RSS

UCHWAŁA NR VIII.61.2011

RADY MIASTA JASTRZĘBIE-ZDRÓJ

z dnia 26 maja  2011 roku

w sprawie zmiany Uchwały Nr III/16/2010 Rady Miasta Jastrzębie-Zdrój z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie budżetu Miasta Jastrzębie-Zdrój na 2011 rok

 

  Na podstawie art. 18 ust. 1 i 2, pkt 4, 9 lit. c, d, e, pkt. 10, art. 51 ust 1, art. 58, art. 61 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz. U. z 2001 roku  Nr 142 poz. 1591 ze zmianami),w związku z art. 92 ust. 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (jednolity tekst Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1592, ze zmianami),art. 89, art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 220, art.221, 222, art. 235-239, 258 ust.1 i art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz.1240 ze zmianami)oraz art. 85 ustawy z dnia 13 października 1998 roku - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zmianami),w oparciu o opinie Komisji,

 

Rada Miasta Jastrzębie-Zdrój

u c h w a l a :

§ 1

1.     Zwiększyć planowane dochody bieżące budżetu Miasta o kwotę 529 394 zł,  zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

 

2.     Łączna kwota planowanych dochodów budżetu Miasta po wprowadzeniu zmian, o których mowa w ust. 1 wynosi 363 605 750 zł, w tym:

 

1)     dochody bieżące 278 518 064 zł,

2)     dochody majątkowe 85 087 686 zł.

 

§ 2

 

1.     Zwiększyć planowane wydatki budżetu Miasta o kwotę 2 190 260 , w tym:

1)   wydatki bieżące o kwotę 727 005 zł,

2)   wydatki majątkowe o kwotę 1 463 255 zł,

zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.

 

2.     Łączna kwota planowanych wydatków budżetu Miasta po wprowadzeniu zmian, o których mowa w ust. 1 wynosi 433 364 565 zł, w tym:

 

1)     wydatki bieżące 275 775 509 zł,

2)     wydatki majątkowe 157 589 056 zł.

§ 3

 

1.   Zwiększyć planowany na dzień 31 grudnia 2011 roku deficyt budżetu Miasta o kwotę 1 660 866 zł.

 

2.   Deficyt budżetu Miasta na dzień 31 grudnia 2011 roku, po wprowadzeniu zmian, o których mowa w ust. 1 ustala się na kwotę 69 758 815 zł.

 

3.   Źródłem pokrycia planowanego deficytu budżetu Miasta, o którym mowa w ust. 1 jest nadwyżka budżetu Miasta  z lat ubiegłych.

 

 

4.   Źródłem pokrycia planowanego deficytu po wprowadzeniu zmian, o których mowa w ust. 1  są przychody z tytułu:

1)   zaciąganego kredytu w kwocie 3 500 000 zł,

2)   nadwyżki budżetu Miasta z lat ubiegłych w kwocie 66 258 815 zł.

 

 

§ 4

 

1.   Zwiększyć kwotę planowanych przychodów budżetu Miasta o 1 660 866 zł, z tytułu nadwyżki z lat ubiegłych.

2.   Łączna kwota planowanych przychodów budżetu Miasta po wprowadzeniu zmian, o których mowa w ust.1 wynosi 72 658 815 zł.

3.   Łączna kwota planowanych rozchodów budżetu Miasta pozostaje na niezmienionym poziomie i wynosi 2 900 000 zł.

4.   Plan dla poszczególnych tytułów przychodów i rozchodów określa Załącznik Nr 3do niniejszej uchwały.

§ 5

1.   Zwiększyć plan dotacji udzielonych z budżetu Miasta o kwotę 176 595 zł.

2.   Planowane kwoty dotacji udzielanych z budżetu Miasta po zmianie, o której mowa w ust. 1  określa Załącznik Nr 4 do niniejszej uchwały.

 

§ 6

 

Zwiększyć o kwotę 90 260 zł plan dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku jednostek, o których mowa w art. 223 ust 1 ustawy o finansach publicznych oraz wydatków nimi finansowanych na 2011 rok, zgodnie z Załącznikiem Nr 5.

 

§ 7

 

Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Jastrzębie-Zdrój.

§ 8

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UZASADNIENIE

Załącznik Nr 1 i 2

1.     Zmiana wysokości dofinansowania I etapu budowy drogi głównej Południowej z budżetu Unii Europejskiej do wysokości 85 % wydatków kwalifikowanych umożliwia zmniejszenie wkładu własnego, dlatego proponuje się zmniejszenie o kwotę 320 776 zł planu wydatków majątkowych w części powiatowej budżetu Miasta w dziale 600 – Transport i łączność, rozdz. 60015 – Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu zadanie inwestycyjne Nr 000-P48-008-100 Budowa drogi głównej południowej na odcinku od DW 933-ul.Pszczyńskiej w Jastrzębiu Zdroju do węzła autostrady A1 w Mszanie - ETAP I - Budowa drogi głównej południowej na odcinku od DW 933-ul.Pszczyńskiej w Jastrzębiu Zdroju do węzła autostrady A1 w Mszanie - PW z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust 1 pkt 2 i 3 UFP. Uwolnione środki proponuje się przeznaczyć na:

-     Zakup serwera dla Miejskiego Zarządu Nieruchomości w ramach zadania inwestycyjnego Nr 000-000-050-000 Sprzęt kserograficzny i komputerowy oraz oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Miasta (zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdz. 70001 – Zakłady gospodarki mieszkaniowej o kwotę 20 000 zł).

-     Dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego Nr 000-000-042-000 Termomodernizacja budynku ul. Dworcowa 17a. Termin zakończenia prac ustalono na 20 grudnia 2010 roku. Ze względu na zimowe warunki pogodowe nie było możliwe wykonanie zadania w całości, dlatego też 30 % planowanych prac przesunięto na 2011 rok (zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdz. 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 25 192 zł.

-     Wznowienie zadania inwestycyjnego Nr 000-000-012-000 Modernizacja budynku Urzędu Miasta, w tym na potrzeby zakładowego archiwum (zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdz. 75023 – Urzędy miast i miast na prawach powiatu o kwotę 135 400 ).  W ramach tych środków przewiduje się wykonanie modernizacji garaży oraz zakup i montaż klimatyzacji ściennej w pomieszczeniu Miejskiego Ośrodka Dyżurnego.

-     Rozszerzenie zakresu rzeczowego zadania inwestycyjnego Nr 000-000-108-000 Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla mieszkańców DPS. Dla prawidłowego działania Domu Pomocy Społecznej oprócz zaadoptowania pomieszczeń na pokoje mieszkalne dla podopiecznych konieczne jest również dostosowanie pomieszczeń kuchni do wymogów systemu HACCP (zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdz. 85202 – Domy pomocy społecznej o kwotę 83 439 zł),

-     Wprowadzenie nowego zadania inwestycyjnego Nr 000-000-099-000 Rewitalizacja terenu OWN. W latach 2011-2012 planuje się wykonać na bazie opracowanej już koncepcji projekt budowlano-wykonanwczy rewitalizacji całego terenu Ośrodka Wczasów Niedzielnych. Zakres i koszt zadania w zakresie robót budowlanych wykaże opracowana dokumentacja. Koszt dokumentacji szacuje się na 100 000 zł, które w części 56 745 zł proponuje się  pokryć ze środków uwolnionych na zadaniu inwestycyjnym Nr 000-P48-008-100  (zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 926 – Kultura fizyczna, rozdz. 92601 – Obiekty sportowe o kwotę 100 00 zł).

2.     W budżecie początkowym na 2011 rok zabezpieczono 50 000 zł na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy chodnika przy ul. Wodzisławskiej na odcinku od ul. Boża Góra Lewa do skrzyżowania z ul. Wyzwolenia. Ponieważ środki te są niewystarczające aby uruchomić procedurę przetargową konieczne jest zwiększenie planu wydatków majątkowych w części powiatowej  budżetu Miasta w dziale 600 – Transport i łączność, rozdz. 60015 – Drogi publiczne w miastach na prawach powiatu, zadanie Nr 000-000-197-000 Budowa chodnika Boża Góra ul. Wodzisławska o kwotę 20 000 zł.

3.     Celem zapewnienia odpowiedniej ilości miejsc parkingowych dla mieszkańców ul. Wodeckiego oraz poprawy bezpieczeństwa proponuje się  wprowadzenie do części gminnej  budżetu Miasta nowego zadania inwestycyjnego Nr 000-000-112-000 Przebudowa parkingu ul. Wodeckiego poprzez zwiększenie planu wydatków majątkowych w dziale 600 – Transport i łączność, rozdz. 60095 – Pozostała działalność o kwotę 60 000 zł. Utworzenie nowego zadania inwestycyjnego ma na celu zaprojektowanie przebudowy parkingu w pasie drogi ul. Wodeckiego.

4.     Proponuje się dokonać zwiększenia planu dochodów i wydatków bieżących w dziale 700- Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 245 667 zł dla jednostki Miejski Zarząd Nieruchomości. Po oddaniu do użytkowania zmodernizowanego przejścia podziemnego nastąpiła potrzeba zabezpieczenia dodatkowych środków na bieżące sprzątanie części wspólnej wraz z dozorem oraz wydatków na media i na opłatę za zajęcie pasa drogowego. W związku z tym proponuje się zwiększenie wydatków bieżących w rozdziale 70001 - Zakłady gospodarki mieszkaniowej w kwocie 17 687 zł i rozdziale 70005- Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 227 980 zł. Natomiast zwiększenie planu dochodów związane jest z zawarciem umów z indywidualnymi dzierżawcami. Dokonano przeliczenia dochodów i proponuje się zwiększenie wpływów z tytułu czynszu dzierżawnego o kwotę 85 907 zł, wpływów za media o kwotę 62 518 zł, a także wprowadzenia dochodów z tytułu zwrotu środków z lat ubiegłych z tytułu rozliczenia zaliczki na koszty eksploatacji i centralnego ogrzewania we Wspólnotach Mieszkaniowych w kwocie 97 242 zł.

5.     W związku z przystąpieniem do realizacji partnerskiego projektu pn. Polsko-czeskie spotkania branżowe  dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007-2013 proponuje się zwiększenie planu dochodów bieżących w dziale 750 – Administracja publiczna  o kwotę 73 455 zł, w tym środki z budżetu UE 65 721 zł, dotacja z budżetu państwa 7 734 zł. Plan wydatków zabezpieczono na etapie uchwalania budżetu Miasta, a po podpisaniu umowy dokonano stosownych korekt.

6.     Proponuje się wprowadzenie nowego zadania inwestycyjnego Nr 000-000-102-300 Budowa instalacji przeznaczonej do wykorzystania metanu do celów grzewczych w SP Nr 16 - PW związane z realizacją programów i zadań wieloletnich  w części gminnej budżetu Miasta w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80101 – Szkoły Podstawowe na kwotę 30 000 zł.Zadanie będzie realizowane w II etapach, w roku 2011 zostanie opracowany projekt budowlany, zaś w roku 2012 roboty budowlane.Budowa instalacji wykorzystania metanu do celów grzewczych w Szkole Podstawowej  Nr 16 wiąże się z koniecznością wykonania placu manewrowego dostawy gazu i dostosowania instalacji wewnętrznej szkoły do ogrzewania budynku metanem

7.     Z uwagi na względy bezpieczeństwa Państwowa Inspekcja Pracy nakazała zmianę sposobu wentylacji kotłowni w Publicznym Przedszkolu Nr 7, dlatego zachodzi konieczność zmiany sposobu ogrzewania poprzez wymianę pieca węglowego na kocioł gazowy. Proponuje się zatem zwiększenie  planu wydatków majątkowych w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80104 – Przedszkola o kwotę  41 000 zł  na pokrycie kosztów nowego zadania inwestycyjnego Nr 000- 000-098-000 Modernizacja źródeł ciepła w budynkach przedszkolnych.

8.     W związku z planowanym wykonaniem jednolitego tynku na budynkach przedszkola i przychodni zdrowia, zakres zadania inwestycyjnego Nr 000-000-129-000 Rozbudowa kompleksu budynków przy ul. Cieszyńskiej 146-148 został rozszerzony o wykonanie robót w budynku przychodni (wyburzenie klatki schodowej wewnętrznej, wymiana pokrycia dachu, wykup gruntu), a wartość tych robót oszacowano na kwotę 400 000 zł. Proponuje się zwiększenie części planu wydatków majątkowych budżetu Miasta w gminie w dziale  801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80104 – Przedszkola o kwotę 52 064 zł. Pozostała część wydatków została wprowadzona Zarządzeniem Prezydenta Miasta w miesiącu maju.

9.     Proponuje się zwiększyć plan wydatków bieżących w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80110 – Gimnazja o kwotę  9 903 zł  w związku z niewykorzystaniem części planu wydatków projektu Global Ctizens, save resources and stop the climate change w 2010 roku realizowanego w ramach Programu Uczenie się przez całe życie Comenius przez Gimanzjum Nr 8.

10.  Proponuje się zwiększyć plan wydatków bieżących w części powiatowej budżetu Miasta w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80130 – Szkoły zawodowe, zadanie Nr 000-000-320-000 Remonty szkół o kwotę 50 000 zł. W ramach zadania planuje się remont schodów wewnętrznych w Zespole Szkół Nr 6 prowadzących od parteru do drugiego piętra z wymianą poręczy. Obecny stan techniczny schodów zagraża bezpieczeństwu osób z nich korzystających. Schody nie były remontowane od momentu powstania szkoły tj. od 35 lat. Całkowity koszt remontu szacuje się na 62 tys. zł , z czego 12 tys. zł szkoła planuje zrealizować z wydzielonego rachunku, na którym gromadzone są środki za wynajem pomieszczeń i powierzchni reklamowych.

11.  W związku z niewykorzystaniem w 2010 roku wszystkich środków przeznaczonych na realizację Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego programu przeciwdziałania Narkomanii proponuje się zwiększyć plan wydatków majątkowych w dziale 851 - Ochrona Zdrowia, rozdziale 85154 - Przeciwdziałanie alkoholizmowi na realizację zadania inwestycyjnego Nr 000-000-159-000-Budowa i modernizacja boisk szkolnych o kwotę 547 936 zł.

12.  Ze względu na umieszczenie kolejnych dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych na terenie innych powiatów konieczne jest zabezpieczenie dodatkowych środków w wysokości 54 966 zł poprzez zwiększenie planu wydatków bieżących w części powiatowej budżetu Miasta w dziale 852 – Pomoc Społeczna, rozdz. 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze z przeznaczeniem na dotacje dla miasta Gliwice i  powiatu raciborskiego.

13.   Proponuje się zwiększyć plan wydatków bieżących w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdz. 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze o kwotę  81 536 zł z przeznaczeniem na wynagrodzenia i składki od nich naliczane w wysokości 78 916 zł oraz na odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w wysokości 2 620 zł, w tym:

-  dla Rodzinnego Domu Dziecka 9 420 zł z przeznaczeniem na nagrodę jubileuszową za 35 lat pracy dyrektora domu,

-  dla Zespołu Ognisk Wychowawczych 72 116 zł z przeznaczeniem na pokrycie kosztów zwiększenia zatrudnienia o trzy etaty wychowawców w związku ze zwiększeniem liczby wychowanków o 10 osób.

14.  Proponuje się zwiększyć plan dochodów bieżących  i wydatków bieżących w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdz. 85295 – Pozostała działalność o kwotę  21 211 zł  w związku z niewykorzystaniem części planu wydatków projektu pn. Sieć Inkubatorów Społecznej Przedsiębiorczości w 2010 roku.

15.  Po zakończonej modernizacji budynku żłobka zwiększono liczbę dzieci uczęszczających do placówki z 50 do 86, a zabezpieczenie planu na wydatki rzeczowe na 2011 rok pozostało na poziomie roku 2010 tj. sprzed zmian. W celu zabezpieczenia właściwe realizacji opieki nad dziećmi konieczne jest zwiększenie planu wydatków bieżących w dziale 853 – Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej, rozdz. 85305 – Żłobki o kwotę  69 074 zł.

16.  W celu zabezpieczenia kwot wynikających z porozumienia w sprawie objęcia działaniem Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Rybniku mieszkańców Miasta  Jastrzębie-Zdrój proponuje się zwiększyć plan wydatków bieżących w dziale 853 – Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej, rozdz. 85321 – Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności o kwotę  5 587 zł z przeznaczeniem na zwiększenie dotacji na dofinansowanie zadań z zakresu administracji rządowej.

17.  W związku z przystąpieniem do realizacji projektu pn. Staż w naszym mieście w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki proponuje się zwiększenie planu dochodów i wydatków bieżących w dziale 853 – Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej, rozdz. 85333 – Powiatowe urzędy pracy o kwotę  189 061 zł.

18.  W początkowym budżecie Miasta na realizację zadania inwestycyjnego Nr ZOS-000-020-000 Zadania Ochrony Środowiska – Rewitalizacja jaru przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu Zdroju zabezpieczono kwotę 100 tys. zł na wykonanie odwodnienia terenu i części robót związanych z zagospodarowaniem. Całkowita wartość planowanych robót łącznie z wykonaniem siłowni, chodników i ogrodzenia placu zabaw wynosi jednak 200 tys. zł, proponuje się częściowo zwiększyć plan wydatków majątkowych  w gminnej części budżetu Miasta w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdz.90095 – Pozostała działalność o kwotę 59 000 zł. Pozostała część wydatków została wprowadzona Zarządzeniem Prezydenta Miasta w miesiącu maju.

19.  Do zakończenia projektowanego zakresu robót przebudowy budynku Domu Zdrojowego tj wykonania odwodnienia, wykucia cokołu budynku piaskowca, wymiany oświetlenia w Sali lustrzanej, korytarzach i łazience, wykonania drogi dojazdowej z miejscami parkingowymi do zaplecza, wykonania pochylni dla niepełnosprawnych oraz wykonania placu przed muszlą koncertową konieczne jest w 2011 roku zabezpieczenie dodatkowych środków w wysokości  610 000 zł. Proponuje się zatem zwiększenia planu wydatków majątkowych w części gminnej budżetu Miasta w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, rozdz. 92120 – Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami o kwotę 610 000 zł z przeznaczeniem na wznowienie zadania Nr 000-000-101-000 Przebudowa budynku Domu Zdrojowego.

 

Załącznik Nr 3

Proponowane w załącznikach  Nr 1 i 2 zmiany planu dochodów i wydatków budżetu Miasta powodują zwiększenie planowanego deficytu o kwotę 1 660 866 zł, który proponuje się pokryć poprzez zwiększenie o tę wartość planu nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych.

 

Załącznik Nr 4

W wyniku zwiększenia  planu wydatków bieżących w dziale 853 – Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej,  w rozdziale 85321 – Zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności o kwotę 5 587 zł, z przeznaczeniem na   dotację celową dla Miasta Rybnik na dofinansowanie kosztów działalności Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o niepełnosprawności  zachodzi konieczność zwiększenia planowanej kwoty dotacji w pozycji I.13 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej.

W wyniku zwiększenia planu wydatków bieżących w dziale 852 – Pomoc społeczna,  w rozdziale 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze o kwotę 54 966 zł  z przeznaczeniem na pokrycie kosztów utrzymania dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych poza granicami miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym dla powiatu raciborskiego 558 zł i dla miasta Gliwice 54 408 zł zachodzi konieczność zwiększenia  pozycji I.10 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej,

Ponadto w wyniku zmian dokonanych  Zarządzeniami Prezydenta Miasta polegających na:

-     zwiększeniu wydatków bieżących w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa,  w rozdziale 75411 – Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej o kwotę 565 zł z przeznaczeniem na zwrot dotacji do budżetu państwa zachodzi konieczność   dodania pozycji I.23 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej,

-     zwiększeniu wydatków bieżących w dziale 852 – Pomoc społeczna,  w rozdziale 85201 – Placówki opiekuńczo-wychowawcze o kwotę 158 542 zł, z przeznaczeniem na pokrycie kosztów utrzymania dzieci w placówkach opiekuńczo-wychowawczych poza granicami miasta Jastrzębie-Zdrój, w tym dla powiatu jasielskiego 36 685 zł, miasta Gliwice 68 498 zł i miasta Rybnik 53 359 zł zachodzi konieczność zwiększenia  pozycji I.10 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej,

-     zmniejszeniu planu wydatków majątkowych w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska,  w rozdziale 90005 – Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu o kwotę 41 000 zł planowanych na zakup i instalację ekologicznych urządzeń grzewczych zachodzi konieczność zmniejszenia planowanej kwoty dotacji w pozycji II.16 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej,

-     zmniejszeniu planu dotacji podmiotowej dla Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci Głęboko Upośledzonych przy Zakładzie Leczniczo-Opiekuńczym „Betlejem” w Jastrzębiu-Zdroju o kwotę 2 065 zł, w związku z mniejszą liczbą uczniów uczęszczających na zajęcia zachodzi konieczność zmniejszenia pozycji II. 1 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej,

-     zamianie wydatków bieżących na majątkowe w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska,  w rozdziale 90001, 90002 i 90005 zachodzi koniecznośćzastąpienia paragrafu 2830, paragrafem 6230 w poz II. 14-16 Załącznika Nr 4 do uchwały budżetowej.

 

Załącznik Nr 5

Na podstawie wniosków jednostek oświatowych, proponuje się zwiększyć dochody i wydatki wydzielonego rachunku dochodów o kwotę 90 260 zł z następujących źródeł:

1.   Opłaty za wynajem pomieszczeń szkolnych będących w dyspozycji szkół podstawowych, gimnazjalnych  oraz ponadgimnazjalnych z wyjątkiem mieszkań służbowych oraz wydatki nimi finansowane o kwotę 86 632 zł, w tym:

-     Szkoła Podstawowa Nr 10      68 632 zł,

-     Zespół Szkół Nr 3                   18 000 zł.

2.   Dochody za duplikaty świadectw i legitymacji szkolnych wraz z odsetkami oraz wydatki nimi finansowane o kwotę 2 328 zł – Szkoła Podstawowa Nr 10      .

3.     Dochody z opłaty za wynajem powierzchni reklamowych na terenie szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych wraz z odsetkami oraz wydatki nimi  finansowane o kwotę 1 300 zł – Zespół Szkół Nr 3.

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 01.06.2011 10:13
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 82
Odpowiedzialny za treść: Grzegorz Matusiak
Data wytworzenia: 26.05.2011
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 01.06.2011 10:13
Ostatnio zaktualizował: Rafał Stelmaczonek
Data ostatniej aktualizacji: 19.04.2016 13:42
Liczba wyświetleń: 172
Drukuj Zapisz do PDF