W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Projekt uchwały w sprawie wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem 2013 roku oraz ustalenia planu tych wydatków

RSS

 

P R P O J E K T

 

UCHWAŁA NR ………...2013

Rady Miasta Jastrzębie - Zdrój

z dnia 19 grudnia 2013 roku

w sprawie: wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem 2013 roku oraz ustalenia planu tych wydatków

   Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz.U. z 2013 roku poz. 594 ze zmianami) oraz art. 263 ustawy z dnia z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2013 roku poz. 885 ze zmianami)

 

 Rada Miasta Jastrzębie - Zdrój

 

u c h w a l a :

§ 1

Ustalić wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem 2013 roku oraz plan finansowy tych wydatków zgodnie z Załącznikiem.

§ 2

Wykonanie uchwały powierzyć Prezydentowi Miasta Jastrzębie – Zdrój.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

UZASADNIENIE

 

Z uwagi na brak możliwości wydatkowania środków w roku 2013, co uzależnione jest od postępu robót proponuje się ustalić wydatki, które nie wygasną z upływem roku 2013 dla zadań inwestycyjnych w wysokości 27 701 676 zł, w tym dla:

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-P61-008-100 „Budowa Drogi Głównej Południowej na odcinku od DW933 – ul. Pszczyńskiej w Jastrzębiu Zdroju do węzła autostrady A 1 w Mszanie” - pw z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych” w wysokości 25 149 509 zł (umowa nr IKI.272.229.2012 z dnia 24 października 2012 roku wraz z aneksami: nr IKI.272.8.2013 z dnia 23 stycznia 2013 roku, nr IKI.272.38.2013 z dnia 24 kwietnia 2013 roku, nr IKI.272.71.213 z dnia 5 czerwca 2013 roku, nr IKI.272.154.2013 z dnia 13 września 2013 roku, nr IKI.272.190.2013 z dnia 16 października 2013 roku, nr IKI.272.207.2013 z dnia 13 listopada 2013 roku, nr IKI.272.219.2013 z dnia 22 listopada 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-025-300 „Cmentarze - pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 293 500 zł (umowa nr JZK.272.7.2013 z dnia 26 listopada 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-029-300 „Wykonanie napisów nazw osiedli i bilbordów - pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 296 576 zł (umowa nr JZK.272.5.2013 z dnia 17 września 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-P05-059-100 „Budowa dróg publicznych wraz z uzbrojeniem na rewitalizowanym terenie byłej KWK Moszczenica – odcinek F-J - pw z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych” w wysokości 1 173 797 zł (umowa nr IKI.272.151.2013 z dnia 14 sierpnia 2013 roku wraz z aneksem IKI.272.201.2013 z dnia 23 października 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-090-300 „Rewitalizacja terenów parkowych w dzielnicy Zdrój - pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 300 000 zł (umowa nr IKI.272.209.2013 z dnia 30 października 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-101-300 „Przebudowa budynku Domu Zdrojowego – pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 35 000 zł (umowa nr IKI.272.230.2013 z dnia 13 grudnia 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-103-300 „Odwiedź sąsiada – uatrakcyjnienie oferty turystycznej polsko-czeskiego pogranicza – pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 200 000 zł (umowa nr IKI.272.209.2013 z dnia 30 października 2013 roku),

-     zadania Nr ZOS-000-121-000 „Zadania Ochrony Środowiska – Przebudowa kanalizacji deszczowej przy ul. Truskawkowej wraz ulicami przyległymi” w wysokości 37 905 zł (umowa nr IKI.272.55.2013 z dnia 24 maja 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-138-300 „Budowa zespołu boisk i innych terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół Nr 1 – pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 175 230 zł (umowa nr IKI.272.159.2013 z dnia 31 sierpnia 2013 roku oraz umowa nr IKI.272.218.2013 z dnia 27 listopada 2013 roku),

-     przedsięwzięcia wieloletniego Nr 000-000-502-300 „Termomodernizacja obiektów oświatowych - pw związane z realizacją programów i zadań majątkowych” w wysokości 40 159 zł.

W związku z realizacją zadania "Termomodernizacja obiektów oświatowych" przewidziano między innymi docieplenie SP 17. Szkoła otrzymała zwiększenie planu wydatków w celu przygotowania dokumentacji projektowej docieplenia budynku oraz wymiany instalacji wewnętrznych. Podczas prowadzenia inwentaryzacji obiektu projektant zwrócił uwagę na zły stan kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej, brak oświetlenia wejścia głównego oraz nieskuteczne odprowadzanie wód deszczowych, brak wewnętrznego okablowania do łącza internetowego itp. Zwiększenie zakresu opracowania powoduje konieczność podpisania aneksu do umowy z wykonawcą zwiększającego kwotę zobowiązania oraz - ze względu na konieczność pozyskania mapy do celów projektowych niezbędnej do przeprojektowania zewnętrznych sieci kanalizacyjnej i deszczowej - przedłużenie terminu jej wykonania. Powoduje to konieczność przeniesienia zobowiązań SP 17 z roku 2013 jako wydatki niewygasające na rok 2014.

Planuje się, że wydatki powyższe zostaną zrealizowane do 30 czerwca 2014 roku.

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 18.12.2013 09:01
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba pobrań: 87
Odpowiedzialny za treść: Dariusz Holesz
Opublikował w BIP: Rafał Stelmaczonek
Data opublikowania: 18.12.2013 09:01
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba wyświetleń: 189
Drukuj Zapisz do PDF