Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070

e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

Samodzielne stanowisko pracy ds. Organizacyjno-Kadrowych

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Organizacyjno-Kadrowych

asp. mgr Izabela Mazur


Do zadań Samodzielnego Stanowiska Pracy ds. Organizacyjno-Kadrowych należy w szczególności:

W zakresie zadań kadrowych:


1)      realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;

2)      prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;

3)      przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;

4)      sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;

5)      realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;

6)      analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

7)      prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;

8)      weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;

9)      ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień,
a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;

10)   kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.


W zakresie zadań organizacyjnych:

 

1)      realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;

2)      organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;

3)      udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;

4)      udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;

5)      prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;

6)      organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami
i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

7)      przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;

8)      opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy
oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

9)      organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;

10)   realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;

11)   prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;

12)   koordynowanie zadań dotyczących obiegu dokumentów w komendzie
oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;

13)   prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.


W zakresie zadań archiwizacyjnych:


1)    organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;

2)    prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;

3)    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;

4)    udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij