W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój


al. Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój 

tel. 32 4785 100
fax 32 4717 070
informacja Urzędu Miasta: 32 4785 211


e-mail: miasto@um.jastrzebie.pl
www.jastrzebie.pl

ePUAP: /JASTRZEBIE-ZDROJ/skrytka


NIP: 6332216615
REGON: 276255358

Identyfikator miasta TERYT: 246701 1

System kolejkowy w Urzędzie Miasta

Wersja strony w formacie XML

Od 5 lipca jastrzębski magistrat jest w pełni dostępny dla klientów. Nie ma konieczności wcześniejszego umówienia się przez telefon.

W urzędzie uruchomiony został system kolejkowy, który usprawni obsługę klientów oraz podniesie jakość i efektywność usług. Mieszkańcy Jastrzębia-Zdroju mogą zaplanować dzień, a nawet godzinę rejestracji pojazdu czy odbioru dowodu osobistego nawet z dwutygodniowym wyprzedzeniem.

Wraz z wdrożeniem systemu kolejkowego w holu Urzędu Miasta oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego stanęły automaty biletowe z dotykowym ekranem.
Oprócz tego wizytę można umówić na stronie internetowej.
System kolejkowy obejmuje wydziały, w których załatwienie poszczególnych spraw powodowało tworzenie się kolejek. Dotyczy to w głównej mierze spraw z zakresu rejestracji pojazdów, wydawania praw jazdy, dowodów osobistych i paszportów, spraw meldunkowych, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, gospodarki odpadami i spraw z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego.

Jakie sprawy są objęte systemem kolejkowym?

System dotyczy tych spraw, które są najczęściej załatwiane przez mieszkańców:

- rejestracja pojazdów
- wydawanie prawa jazdy
- wydawanie dowodów osobistych
- sprawy meldunkowe
- wydawanie paszportów
- dodatki mieszkaniowe i energetyczne
- deklaracje-odpady
- sprawy Urzędu Stanu Cywilnego

Ile spraw można załatwić na raz?

Pobierając bilet należy pamiętać o zasadzie „1 bilet = 1 sprawa”. Jeśli chcemy np. wyrobić paszporty dla 4-osobowej rodziny, musimy zarezerwować termin lub pobrać bilecik czterokrotnie, po jednym na każdą osobę. Przy rejestracji pojazdów należy pobrać tyle biletów ile pojazdów będzie rejestrowanych.

Co, jeśli jednego dnia muszę założyć wniosek o paszport, dowód i załatwić meldunek?

Jeśli korzystasz ze strony internetowej, umów 3 wizyty w następującym po sobie czasie. Jeśli chcesz załatwić sprawy bez wcześniejszego umawiania się, pobierz pierwszy bilet, a po załatwieniu sprawy kolejny.

Czy w pozostałych sprawach (np. wydanie karty dużej rodziny lub karty wędkarskiej, wnioski o dotacje, pozwolenia) trzeba umawiać się telefonicznie?

Wszystkie pozostałe sprawy można załatwić bez wcześniejszego umawiania się i bez systemu kolejkowego. Wystarczy przyjść do Urzędu Miasta i udać się do odpowiedniego wydziału.

Co zrobić, jeśli po przyjściu do urzędu okaże się, że nie ma już wolnych terminów danego dnia?

Proponujemy zaplanowanie wizyty w innym dniu za pomocą systemu rezerwacji internetowej lub zapraszamy w inny dzień pracy urzędu.

Pobrałem swój bilecik, jednak przeoczyłem swoją kolej. Co mam zrobić?

W takim przypadku musisz pobrać nowy bilet lub po raz kolejny zaplanować swoją wizytę w urzędzie.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane