Sekretarz Miasta
RSS Krzysztof Kucia - pokój 105A
telefon: 32 4785 250
e-mail: sekretarz@um.jastrzebie.pl
Usytuowanie:
Sekretarz Miasta urzęduje w budynku „A”, na I piętrze, pokój 105 A
Adres Urzędu:
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Krzysztof Kucia - ur. 10.08.1973 roku. Żonaty, ma córkę i syna. Od drugiego roku życia mieszka w Jastrzębiu-Zdroju. Ukończył Uniwersytet Wrocławski na kierunku nauki polityczne (praca magisterska z zakresu zarządzania zadaniami gminy). Ukończył także studia podyplomowe o specjalności prawo i administracja.
W czasie studiów pracował jako dziennikarz. W latach 1999-2015 pełnił funkcję naczelnika Wydziału Obywatelskiego Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
Zakres działań i kompetencji Sekretarza Miasta:
1) zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających sprawne wykonywanie zadań Urzędu,
2) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej narad ogólnych, w tym opracowywanie rozstrzygnięć i decyzji Prezydenta podjętych na naradach i przekazywanie ich zainteresowanym,
3) nadzorowanie prac w zakresie przygotowywania projektów uchwał Rady Miasta,
4) nadzorowanie prac w zakresie przygotowywania zarządzeń Prezydenta,
5) nadzorowanie prac związanych z prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Miasta,
6) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie,
7) nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie instrukcji kancelaryjnej i innych aktów wewnętrznych,
8) podejmowanie decyzji o odbywaniu przez pracowników podróży służbowych,
9) dbałość o podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu,
10) koordynowanie pracy:
a) Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
b) Straży Miejskiej, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,
11) koordynowanie współdziałania organów miasta z jednostkami pomocniczymi Miasta,
12) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wydziałami, biurami i samodzielnymi stanowiskami Urzędu:
a) Biurem Rady Miasta,
b) Informatyki Miejskiej,
c) Organizacyjnym,
d) Urzędem Stanu Cywilnego.
13) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie odrębnych upoważnień Prezydenta,
14) pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
Wytworzył: | Rafał Stelmaczonek |
---|---|
Data wytworzenia: | 15.10.2014 |
Opublikował w BIP: | Monika Dudacy |
Data opublikowania: | 15.10.2014 18:59 |
Ostatnio zaktualizował: | Katarzyna Abrahamczyk |
Data ostatniej aktualizacji: | 08.05.2023 09:30 |
Liczba wyświetleń: | 4232 |