W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Protokół z kontroli przeprowadzonej w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji (0914 – 35/10)

RSS
            Protokół nr 0914 – 35/10

 z kontroli przeprowadzonej

w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji

 

Zespół kontrolny Komisji Rewizyjnej w składzie:

1. Zbigniew Rutkowski             - Przewodniczący Komisji

2. Janusz Tarasiewicz               - Członek Zespołu

3. Joanna Żmudzińska             - Członek zespołu

4. Damian Gałuszka                 - Członek zespołu

5. Celina Jaworecka                 - Członek zespołu

 

Przeprowadził w dniu 16 sierpnia  2010 r. w godzinach 9.00 – 11.00 kontrolę zamówień publicznych na zadanie „Przebudowa wiaduktu ul. Świerklańska”.

Przedmiotem kontroli objęto kontrolę dokumentów przetargowych oraz realizację umowy z wykonawcą. W ramach tych czynności stwierdzono           co następuje:  przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny       i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie ofert za pomocą cech technicznych  i jakościowych. Wydatek był przewidziany w planie finansowym miasta Jastrzębie Zdrój. Kosztorys inwestorski opiewał na kwotę 3 463 000,88zł.  Prawidłowo  wybrano tryb udzielenia zamówienia publicznego (przetarg nieograniczony). Wpłynęło 10 ofert z rozpiętością cenową od 3 763 621,31 zł do 5 964 951,83 . W toku badania i oceny ofert wygrała oferta firmy Mosty Chrzanów z kwotą 3 763 823,83 dająca również 5 lat gwarancji. Zawarcie umowy z KWK Borynia tytułem szkód górniczych pozwoliło na uzyskanie kwoty 963 088,77 będącej partycypacją w kosztach przebudowy wiaduktu. Inwestycja została zrealizowana 18 grudnia 2009 r. zgodnie z ustalonym harmonogramem. W ocenie Komisji Rewizyjnej działania kontrolowanego wydziału w zakresie kontrolowanego zadania są zgodne z zasadami efektywnego gospodarowania co oznacza osiągnięcie założonego celu przy zaangażowaniu jak najmniejszych  środków i nakładów osiągając przy danym nakładzie środków maksymalne efekty.

Załączniki 1 – 7 .

 

Komisja Rewizyjna nie wniosła żadnych uwag w zakresie kontrolowanego zadania przyjmując protokół bez zastrzeżeń.

 

Zgodnie ze Statutem Miasta § 46 ust. 2 pkt 9 kierownikowi kontrolowanej jednostki przysługuje zgłoszenie zastrzeżeń i złożenie wyjaśnień do protokołu
w terminie 7 dni od daty doręczenia.

 

Protokół został sporządzony w Biurze Rady Miasta Jastrzębie Zdrój w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, a jeden z nich został doręczony kierownikowi kontrolowanej jednostki.

Komisja Rewizyjna w składzie:

 

  1. Zbigniew Rutkowski                             …………………………………….
  2. Janusz Tarasiewicz                                      .................................

3.Joanna Żmudzińska                                             .................................

4.Damian Gałuszka                                         .................................

5.Celina Jaworecka                                  .................................

                                      

 

Kierownik

kontrolowanej jednostki

……………………………………..

 

Jastrzębie Zdrój, dnia 26 sierpnia  2010

 

 

Odpowiedzialny za treść: Barbara Kukuczka
Data wytworzenia: 26.01.2010
Opublikował w BIP: Katarzyna Abrahamczyk
Data opublikowania: 19.01.2011 12:20
Ostatnio zaktualizował: Admin Admin
Liczba wyświetleń: 602
Drukuj Zapisz do PDF